וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נהג מכלית המים ליד קריית ארבע - בן 12

יהושע בריינר

8.7.2013 / 21:50

תושב העיר העובד בארגון הצלה נדהם לגלות כי נהג הרכב המסחרי שהוביל מים הוא נער פלסטיני. לדברי הנהג, הרכב שייך לאביו. "אחר כך שואלים למה יש פה תאונות דרכים"

הצלה יו"ש

תושב קריית ארבע נדהם לגלות היום (ראשון) כי נהג משאית שהובילה מכלית מים סמוך לאחת הכניסות לעיר הצמודה לחברון הוא בסך הכל ילד כבן 13-12. לדברי התושב, עופר אוחנה, הנהג הצעיר הוביל את מכלית המים בכביש מרכזי באזור. לאור גילו הצעיר ביקש אוחנה לדעת את זהותו.

"עצרתי אותו לשאול איפה הרישיונות של הרכב והוא אמר לי שזה אצל אבא שלו", משחזר אוחנה, שתיעד את המשאית. "שאלתי אותו איפה תעודת הזהות שלו, והוא אמר שבכלל אין לו תעודה שכזו ושהוא גר בבית ממול". עוד סיפר אוחנה: "כדי לוודא שהוא באמת נהג במשאית אמרתי לו להתראות, והוא נופף לי לשלום ופשוט ונסע".

תושבי חברון הופתעו: נהג המשאית - ילד פלסטיני.
הרישיונות של הרכב אצל האב

אוחנה, המשמש מנכ"ל ארגון הצלה יו"ש, היה מופתע מאוד. "כאחד שמטפל כל יום בתאונות דרכים, עכשיו אני מבין איך האירועים המצערים הללו מתרחשים", אמר. "תאר לך שילד שכזה שנוהג במשאית מגיע מולך בכביש או מאבד שליטה. איך הוא ישתלט על מכלית? אני עם כל הניסיון שלי לא עולה על משאית שמובילה מכלי מים. זה פשוט מטורף והזוי. אחר כך שואלים למה יש פה תאונות דרכים".

ממשטרת מחוז ש"י נמסר בתגובה: "הסרטון חמור והוא יועבר למרחב חברון לטיפול מיידי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לקריאה נוספת
רץ ברשת: ילדים פלסטינים "רוכבים" על נחש ענק

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully