וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: מצאה את טופס הלוטו הזוכה בפח האשפה

ריצ'רד באס זרק לזבל את טופס הלוטו שקנה אחרי ההגרלה, בלי לדעת שהוא תקף להגרלה נוספת. אשתו, שגילתה זאת, איתרה את הטופס המקומט - שזכה בכשני מיליון ליש"ט. "אנו המומים"

לריצ'רד ודיאון באס, זוג בריטי מסטורגסי, היה מזל כפול. הזוג רכש את כרטיס הלוטו כשהיו בחופשה בעייר קורנוול, בלי לדעת שהכרטיס תקף לשתי הגרלות עוקבות. אחרי ההגרלה הראשונה זרק הבעל בן ה-48 את הכרטיס לפח, ובזה מבחינתו הסתיים הסיפור. אלא שאשתו בת ה-47 גילתה את ה"טעות" ממש רגע לפני שהאשפה פונתה, מיהרה לפח ואיתרה את הכרטיס, שבהגרלה השנייה היה הזוכה בכ-1.9 מיליון ליש"ט.

"קנינו כרטיס להגרלה של יום רביעי ושל יום שבת, אבל ריצ'רד שכח מזה וזרק את הכרטיס לזבל אחרי שהבין שלא זכינו ברביעי", שחזרה דיאון, העובדת בתור פקידת מס. "למרבה המזל הייתה לי תחושת בטן משונה שגרמה לי ללכת ולחפש את הכרטיס", הוסיפה. היא החלה לחטט בפחי האשפה והופתעה לגלות אותו בתחתית הערמה, כשהוא מקומט – אבל שלם. "כשהבנו שזכינו, וכשראינו בכמה כסף מדובר, פשוט אמרנו לעצמנו שזה לא ייאמן. עדיין לא עיכלתי את זה באמת, אני בהלם".

ומה יעשו בכסף? בכוונת הזוג הצנוע לטוס ליעדים שונים בעולם, ולבקר במקומות שבהם טרם היו. "אנחנו רוצים גם לתרום חלק מהכסף", אמרה האישה הנרגשת, שסיפרה גם כי בכוונתה לעזוב בקרוב את מקום עבודתה בבריסטול. "תמיד רציתי לעשות זאת, ועכשיו יש לי את התירוץ המושלם. זו הזדמנות נהדרת להחזיר לאנשים שתמיד עזרו לנו".

הבעל סיפר כי הוא חושב לקנות מכונית חדשה ולבנות לו, לאשתו ולילדיהם בית חדש. "זה מצחיק. תמיד צחקנו ואמרנו לעצמנו 'אנחנו צריכים לזכות בלוטו כדי להגשים את החלומות', והנה זה קרה", אמר ריצ'רד. מסתבר שהזוג היה נחוש, שכן במשך 19 השנים האחרונות הקפידו למלא טופס מדי שבוע, וכעת הדבר השתלם להם.

לקריאה נוספת
שלפה כרטיס לוטו זוכה מהפח - אך תשיב הפרס לקונה
זכה בלוטו - והורעל בציאניד אחרי שקיבל את הצ'ק
ארה"ב: אישה זכתה בלוטו פעמיים - באותה הגרלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully