וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיננית "חולת נפש": האישה שניסתה לפרוץ לבית הלבן

אמה של מרים קארי, שיננית בת 34 מקונטיקט שנורתה למוות בתום מרדף באזור גבעת הקפיטול, סיפרה כי היא סבלה מדיכאון שאחרי לידה. "לא הייתה לה היסטוריה של אלימות"

צילום: רויטרס, סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

מרים קארי, שנורתה למוות אמש (חמישי) בתום מרדף בוושינגטון לאחר שניסתה לפרוץ מחסום מחוץ לבית הלבן, סבלה מדיכאון שאחרי לידה – כך סיפרה אמה לכלי תקשורת בארצות הברית. קארי, שיננית בת 34 מסטמפורד שבקונטיקט, ילדה את בתה לפני שנה. התינוקת, שהייתה עמה במכונית בזמן המרדף המשטרתי באזור גבעת הקפיטול, לא נפגעה בתקרית והועברה לטיפולן של הרשויות.

"היא סבלה מדיכאון שאחרי לידה לאחר שילדה את התינוקת באוגוסט שעבר", סיפרה אמה של קארי, איידלה, לרשת ABC. "כמה חודשים אחר כך, היא חלתה. היא הייתה מדוכאת. אשפזו אותה". הרשויות המקומיות אישרו כי קארי סבלה מ"מחלה נפשית" והודיעו כי הבת הקטנה, אריקה, "הועברה למשמורת". האם, שאמרה כי אין לה מושג מה חיפשה בתה בוושינגטון, הוסיפה כי למרים "לא הייתה היסטוריה של אלימות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קארי עם חברותיה לעבודה/מערכת וואלה, צילום מסך

אחותה של קארי, איימי, התקשה להאמין שמרים ניסתה לפרוץ לבית הלבן. "זה בלתי אפשרי, היא עובדת", אמרה האחות בשיחה עם ה"וושינגטון פוסט" והוסיפה כי אין לה מושג מה הוביל את אחותה לבצע מעשה שכזה. "היא לא נהגה לבקר בבירה. רק לפני יומיים היא הייתה בקונטיקט, דיברתי איתה. אני לא יודעת מה קרה. אני לא מסוגלת לדבר יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"היא הייתה עובדת ממוצעת"

מנהלה של קארי בשמונה השנים האחרונות, סטיבן אוקן, תיאר אותה כ"אדם לא פוליטי" ואמר כי היא תמיד הייתה מאושרת. "לא הייתי מאמין בחיים שהיא תעשה משהו כזה", מסר. "זה הדבר הכי רחוק מכל דבר שחשבתי שהיא מסוגלת לעשות, בייחוד שבתה הייתה במכונית. הייתי המום כשגיליתי שזו הייתה היא".

בארי ווייס, רופא שיניים מקונטיקט שהעסיק את קארי בעבר, סיפר כי בינואר 2012 היא חוותה "נפילה" ונעדרה מהעבודה למשך שבועיים או שלושה. לדבריו, כחצי שנה אחר כך הוא פיטר אותה לאחר שמטופלים רבים התלוננו על כך שהיא "קשוחה". "היא הייתה עובדת ממוצעת", ציין בראיון לרשת NBC. "היא עשתה את עבדותה ועזבה בסוף היום". עם זאת, אמר: "שום דבר לא גרם לנו לחשוב שהיא מסוגלת לעשות דבר כזה".

ניידת משטרה שנפגעה באירוע ירי בגבעת הקפיטול, וושינגטון, 3.10.13. רויטרס
ניידת שנפגעה במהלך המרדף/רויטרס

אירן ג'קסון, שכנתה של קארי, סיפרה כי היא התגוררה בסטמפורד עם בתה הקטנה ואביה של הבת. כשנשאלה אם היא חושבת שקארי סבלה ממחלה נפשית, השיבה: "בהחלט".

ארה"ב: אישה נורתה למוות אחרי שניסתה לפרוץ לבית הלבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully