וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות אלפי כדורי ויאגרה מזויפים נתפסו באשדוד

כדורים לטיפול באין אונות בשווי של כ-20 מיליון שקלים נמצאו אתמול על ידי אנשי המכס בנמל אשדוד. הכדורים הוטמנו במכולה שהכילה רהיטים והייתה מיועדת להגיע לחברון

צילום: דוברות רשות המסים, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

יותר מ-700 אלף כדורים מוברחים, ככל הנראה מזויפים, לטיפול באין אונות במשקל של כחצי טונה, נתפסו אתמול (שני) על ידי בודקי המכס בנמל אשדוד באחת מהתפיסות הגדולות ביותר הזכורות בתחום. הכדורים, ששווי השוק שלהם מוערך בכ-20 מיליון שקלים, הוסלקו במכולת רהיטים שהגיעה מסין ויועדה ליבואן מהרשות הפלסטינית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכדורים שנתפסו אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

היבואן, בן 30 מחברון שבבעלותו חברה לייבוא מוצרים שונים, הגיש למכס בקשה לשחרור מכולה אשר על פי הצהרתו, הכילה ריהוט ואבנים לקישוט שערכם כ-20 אלף שקלים. המכולה הועברה לשיקוף במשקף המכולות, שם מפענח הבחין באי אחידות בצפיפות הרהיטים ועל כן, הפנה את המכולה לבדיקה פיזית. בבדיקה שנערכה נמצאו במכולה מאות שידות לטלוויזיה מפורקות וארוזות באריזתן המקורית ובתוכן מוטמנות שקיות עם כדורים מזוייפים לטיפול באין אונות מסוגים שונים. לצורך הסוואת הכדורים המוברחים, אוחסנו בפתח המכולה אבני קישוט צבעוניות בגדלים הדומים לגודל הכדורים, מתוך מטרה להטעות את בודקי המכס.

בשל כמות הכדורים העצומה, מעריכים חוקרי המכס שמדובר בכדורים המיועדים לצריכה גם בשטח ישראל וייתכן מאוד שאף למכירה במדינות שונות בעולם באמצעות האינטרנט והפצה בדואר. חוקרי המכס באשדוד, בשיתוף יחידת חקירות מכס ומע"מ ת"א, פתחו בחקירה, ודוגמאות מהכדורים הועברו לבדיקת משרד הבריאות. ברשות המסים הדגישו: " תרופות מזויפות לא רק מהוות הפרה של קניין רוחני, אלא מהוות סכנה ממשית לבריאות הציבור ועל כן, הכדורים יועברו להשמדה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשי המכס עוברים ארגז-ארגז וחושפים חבילות כדורים נוספות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהל המכס באשדוד, יוסי בן-ישי, שיבח את ערנותם של בודקי המכס ומסר כי תפיסה זו מצטרפת למאות הברחות שנתגלו במהלך השנה. "בית המכס בנמל אשדוד ימשיך ויעמוד בחזית המלחמה בכלכלה השחורה, בסיכול ניסיונות להברחת טובין, ואכיפת תשלום מס אמת כמו גם במניעת כניסת טובין מפרי זכויות קניין רוחני", אמר.

לקריאה נוספת:
הגדר בדרום עצרה את המסתננים אבל לא את הסמים
בדרך למסיבת טבע: עשרות נעצרו בחשד לסחר בסמים
אחרי אמסטרדם: מריחואנה תהיה חוקית בברלין?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully