וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב יצא לחופשה מהכלא לרגל בר המצווה של נכדו

2.10.2013 / 0:53

פחות מחודש לאחר שיצא לחופשתו הראשונה, נענו בשב"ס לבקשת הנשיא לשעבר לצאת מבית הסוהר לחמש שעות. אשתו, גילה קצב, קיבלה את פניו ביציאה מכלא מעשיהו, אליו שב בחצות

צילום: שי מכלוף, ניב אהרונסון, עריכה: יותם בן-דוד

הנשיא לשעבר משה קצב יצא אמש (שלישי) לחופשה בת חמש שעות מכלא מעשיהו שברמלה, על מנת שיוכל להשתתף בבר המצווה של נכדו. את פניו קיבלה אשתו, גילה קצב, והשניים עזבו את המקום יחד במכונית. קצב העביר שלשום את בקשתו לצאת להשתתף בחגיגות בר המצווה, ואתמול שב"ס אישר את בקשתו.

הנשיא לשעבר עזב את כלא מעשיהו, שם הוא מרצה שבע שנות מאסר בגין שורה של עבירות מין, והוא נדרש לשוב לתאו עד חצות. החופשה הקצרה תתקיים באותם התנאים שהוצבו לקצב כשיצא להשתתף בחתונת בנו נועם – חתימה במשטרת רמלה, הבאת ערב לשובו, ושהות במיקום האירוע בלבד.

משה קצב יוצא בליוויו אשתו מכלא מעשיהו לבר המצווה של נכדו, ספטמבר 2013. יותם רונן
יוצא עם הרעיה גילה. קצב, אמש/יותם רונן

לפני פחות מחודש יצא קצב לחופשה בת 24 שעות, הראשונה שבה זכה קצב לבקר בביתו שבקריית מלאכי, עם השלמת רבע מתקופת מאסרו. לבית המשפחה בעיר הדרומית הגיעו בין היתר הבן אריאל קצב, רעייתו ושלושת ילדיהם. בן נוסף הגיע למקום עם ילדיו, שהביאו עמם ציורים שהכינו לסב האסיר. עוד קודם לכן המתין לקצב מחוץ לשערי הכלא אחיו ליאור, שאמר: "אנחנו מאוד נרגשים מהביקור וננצל כל רגע". הוא הוסיף כי בני המשפחה והנכדים השתוקקו לראות את אחיו.

בחודש מאי הוא יצא, כאמור, להשתתף בחתונת בנו. עוד בשעות הצהריים, התקהלו בני משפחתו ותומכיו של קצב מחוץ לבית הכלא, כדי לקבל את פניו, בהם רעייתו של קצב, גילה. קצב נסע לאולם האירועים שבו נערכה החתונה, באזור בית עובד, ושב לכלא בחצות.

(עדכון ראשון 18:54)

עוד בנושא:
משה קצב סיים את חופשתו ושב לכלא
האסיר משה קצב יצא לחופשה ראשונה מהכלא
לבני לפרס: "דחה בקשת החנינה של משפחת קצב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully