וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה קצב סיים את חופשתו הראשונה ושב לכלא

10.9.2013 / 9:25

בתום 24 השעות שהוקצבו לו מחוץ לכלא מעשיהו, נפרד הנשיא לשעבר ועבריין המין המורשע מבני משפחתו בקריית מלאכי וחזר לתאו. אתמול הבטיחה המשפחה "לנצל כל רגע"

צילום: שי מכלוף, דניאל בוק; עריכה: גדי וינסטוק

(משה קצב מתייצב בכלא מעשיהו, הבוקר)

נשיא המדינה לשעבר ועבריין המין המורשע משה קצב סיים הבוקר (שלישי) את חופשתו וחזר לכלא מעשיהו שברמלה, שם הוא מרצה שבע שנות מאסר בגין שורה של עבירות מין. מדובר בחופשה בת 24 שעות, הראשונה שבה זכה קצב לבקר בביתו שבקריית מלאכי, עם השלמת רבע מתקופת המאסר. לפני כשנה וחצי השתתף בחתונת בנו נועם, אולם אז הותר לו לשהות במתחם בגן האירועים בלבד ולמשך כשבע שעות. במהלך החופשה הקצרה, בהתאם לסיכום עם שירות בתי הסוהר, קצב נמנע מלצאת את ביתו.

משה קצב חוזר לכלא מעשיהו, ספטמבר 2013. דרור עינב
קצב מתייצב בכלא מעשיהו, הבוקר/דרור עינב

לבית המשפחה בעיר הדרומית הגיעו אתמול בין היתר הבן אריאל קצב, רעייתו ושלושת ילדיהם. בן נוסף הגיע למקום עם ילדיו, שהביאו עמם ציורים שהכינו לסב האסיר. עוד קודם לכן המתין לקצב מחוץ לשערי הכלא אחיו ליאור, שאמר: "אנחנו מאוד נרגשים מהביקור וננצל כל רגע". הוא הוסיף כי בני המשפחה והנכדים השתוקקו לראות את אחיו.

ליאור קצב ניצל את הזדמנות להתנגח במערכת המשפט, וטען כי ככל שעובר הזמן, "אנחנו מודעים יותר לעיוות הדין. הרבה משפטנים שנחשפו לחומרים בחודשים האחרונים מודעים לכך. לדבריו, אחיו הגדול "הורשע במעשים שלא היו ולא נבראו. אין לי ספק האמת תצא לאור בסיפור זה". עוד אמר כי המילה האחרונה "עדיין לא נאמרה".

משה קצב חוזר לכלא מעשיהו, ספטמבר 2013. דרור עינב
משה קצב חוזר לכלא מעשיהו, ספטמבר 2013/דרור עינב

זאת ועוד, כשנשאל ליאור קצב אם אחיו הביע חרטה על המעשים שהביאו להרשעתו, השיב כי הנשיא לשעבר "לא יכול להתחרט על מעשים שלא עשה". לדבריו, "משה קצב משלם מחיר כבד על המאבק בחפות שלו. אני מזכיר לכם שהוא יכול היה לקחת הסדר טיעון, לשבת בבית עם הנכדים. הוא היה מוכן לשלם מחיר יקר מאוד למען החפות שלו".

משה קצב מגיע לחופשה בביתו בקריית מלאכי. דייב בוימוביץ'
קצב מתקבל בחום עם הגעתו לקריית מלאכי, אתמול/דייב בוימוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully