וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שלח לילדות תמונות של איבר מינו בפייסבוק

30.9.2013 / 21:32

המשטרה חושדת כי הגבר שלח תמונות של איבר מינו ורמזים בעלי אופי מיני באמצעות חשבון פיקטיבי בדף בפייסבוק לילדות בנות 10 מאזור חיפה. הוא ריצה בעבר מאסר בגין עבירות מין

תושב הגולן, רווק בן 30 נעצר אחר הצהריים (שני) בחשד שהטריד מינית ילדות בנות 10 דרך דף פייסבוק שפתח. שוטרי מפלג ההונאה של משטרת המחוז הצפוני עצרו את החשוד בעקבות שתי תלונות שהוגשו על ידי הוריהן של קטינות מאזור חיפה והקריות. החשוד ריצה בעבר עונש מאסר בגין עבירות מין ואנשי יחידת "צור" של השב"ס (שרות בתי הסוהר) סייעו באיתורו. החשוד יובא מחר להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעכו.

על פי החשד, נהג הצעיר לשלוח לילדות תמונות בהן תיעד את איבר מינו ורמזים נוספים בעלי אופי מיני. "החשוד פתח דף בדוי לעצמו בפייסבוק תחת שם ותמונה חסרי משמעות. הוא השתמש בזה כדי להפיץ הודעות לקטינות שהוא נתקל בהן ברשת החברתית", סיפר רב-פקד אריה אלקובי, ראש מחלק ההונאות במשטרת המחוז הצפוני, "הטקסטים שהוא שלח לילדות של המתלוננות הם טקסטים מיניים בוטים ביותר. הוא שלח להן תמונות של איבר מינו ותיאר להן מה הוא היה רוצה לעשות להן אם הוא היה פוגש אותן, כל זאת כאשר הוא ידע שמדובר בילדות".

עם הגשת התלונות על ידי אימהות שתי הילדות, המשטרה פתחה בחקירה והתחקתה אחרי המחשב ממנו יצאו ההודעות הפרטיות. "היום עצרנו אותו בביתו. הוא הודה במיוחס לו, שיתף אתנו פעולה וטען כי הוא מודע לכך שיש לו בעיה מינית עם קטינות", מסכם רפ"ק אלקובי. "אנחנו מניחים שבעקבות החקירה שנבצע, אנחנו עשויים להגיע לקורבנות נוספים שעוד לא הגישו תלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully