וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צילמו את המדריכות בפנימייה הצבאית בעירום והפיצו

5.6.2013 / 11:33

התלמידים חשודים שצילמו מדריכות במקלחות והפיצו הסרטונים לחבריהם. המשטרה פתחה בחקירה כיוון שמדובר בקטינים שאין בסמכות מצ"ח לחקור, ובנוסף - גם אופן הטיפול בפרשה נחקר

מספר תלמידי פנימייה צבאית חשודים שצילמו מדריכות בעירום בזמן שהתקלחו - והפיצו את הסרטונים. אחת המדריכות שטענה שהבחינה בתלמיד שהציץ לתא המקלחות, יידעה את המפקדים בפנימייה, אלא שבירור הנושא לא הצליח לאשש את טענותיה. עם זאת, בהמשך התלוננו מדריכות נוספות כי צולמו בזמן שהתקלחו, וכי סרטוני וידאו שלהן הופצו בקרב חברי התלמידים. משטרת ישראל פתחה בחקירת הפרשה, מאחר שמדובר בקטינים ואין בסמכות המשטרה הצבאית החוקרת לחקור אותם.

גורם צבאי אישר בשיחה עם וואלה! חדשות כי מאז המקרה לא שבו החיילות לבסיס לבקשתן, בשל אי-רצונן להתחכך עם הנערים שמצויים תחת חקירה. "הן מקבלות את כל הסיוע המתבקש, לרבות סיוע נפשי מפסיכולוגים וגורמי בריאות הנפש, על מנת להתמודד עם מה שעברו". לדבריו, בנוסף לכך, "יוצע להן שיבוץ מחדש בבסיס או בתפקיד אחר במידה שיבקשו, כדי לסייע להן להתמודד עם מה שקרה". עד תום החקירה כמובן שלא ניתן יהיה להעמיד את התלמידים לדין, אולם אופן הטיפול בפרשה מצד המפקדים נמצא בבדיקה.

"צה"ל מתייחס לנושא בחומרה"

מדובר צה"ל נמסר בתגובה, כי צה"ל "רואה את האירוע כחריג ומתייחס אליו בחומרה. החיילות מלוות בידי מפקדיהן ומטופלות בידי הגורמים הרלוונטים לנושא בצה"ל. בשל מעורבתם של אזרחים בפרשה, הועבר הטיפול לידי משטרת ישראל והוא נחקר בימים אלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בצה"ל חוששים שהמקרה יהפוך לתופעה. החיילות שגרמו לסערה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך ובעניין אחר, חוששים בצה"ל שמקרה החיילות המתערטלות יהפוך לתופעה. זאת לאחר שביממה האחרונה כבר יצאה גרסה גברית לחיילות שהצטלמו במכנסיים מופשלים וכשבידיהן רובי M-16 מקוצר. בנוסף, הופצו ברשת תמונות של חיילי צה"ל מתערטלים כשלגופים מספרי גדודים ויחידות בצה"ל, או סמלי היחידה שבה הם משרתים. "הקלות הבלתי נסבלת שבה מצלמים חיילים אירועים אינטימיים היא מצערת, אבל בלתי נמנעת בעידן הטלפונים החכמים", אמר קצין בכיר בזרוע היבשה, שהוסיף כי אין דרך יעילה להילחם בתופעה, למעט הסברה. לדבריו, "תפקידנו להבהיר לחיילים את ההשלכות האפשריות. לצערי הרב, הם רואים את הרגע ולא את העתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully