וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל של מתחילים: לכד תנין במשקל חצי טון

שיא נשבר בארקנסו: אליגטור באורך 4 מטר נתפס בידי צייד מתחיל. מה הסוד להצלחה? "זו לא גישה טובה לצאת לציד בלי לצפות לתפוס משהו". כעת, הצייד תוהה מה יעשה עם השלל

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

מזל של מתחילים? דרו בייקר תפס אליגטור במשקל חצי טון – בפעם השנייה בחייו שבה יצא למסע ציד. בייקר, תושב העיר ליטל רוק שבארקנסו, ארצות הברית, לכד את האליגטור האימתני עם צלצל ונאבק בו במשך כ-40 דקות עד שלבסוף ירה בראשו. מדובר באליגטור הארוך ביותר שנתפס בארקנסו. אורכו כארבעה מטרים - 15 סנטימטרים יותר מקודמו בטבלת השיאים.

"זו לא גישה טובה לצאת לציד בלי לצפות לתפוס משהו", אמר בייקר לערוץ הטלוויזיה המקומי, עדיין מתרגש מהשלל. עם זאת, הוא ביקש להזכיר שלא הכל בא בקלות וסיפר כי "ממש קשה לעלות עליהם". הצייד האמריקני העריך שישיג כ-180 קילוגרמים של בשר מהאליגטור שתפס, והוא סיפר כי הוא מקווה שראשה של החיה יוצג במוזיאון בארקנסו, כך לפי דיווח ברשת CNN. עם זאת, בייקר הוסיף: "אם לומר את האמת, אני לא ממש יודע מה אני הולך לעשות עם הדבר הזה, עכשיו אחרי שתפסתי אותו".

עונת ציד האליגטורים, שנפתחה בתחילת ספטמבר, כבר הייתה עדה למספר לכידות מרשימות במיסיסיפי השכנה. אלא שגם האליגטורים שנתפסו שם, במשקל של מעל 300 קילוגרמים, זעירים לעומת התפיסה של בייקר.

עוד תנינים שעשו כותרות:
תיעוד: תנין ענק אוכל כריש חסר אונים באוסטרליה
תנין התנפל על צעיר שחגג במסיבה - ונעלם עמו במים
שחיין חבט באגרופים בתנין שנשך אותו - וניצל ממוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully