וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי מוושינגטון: יחימוביץ' נואמת בכנס ג'יי סטריט

יו"ר האופוזיציה צפויה לקרוא לנתניהו להגיע להסדר מדיני, לאחר ששיבחה את נאום אבו מאזן באו"ם. אמש נאמה בכנס השרה לבני שאמרה: "אוהבי ישראל חייבים להיאבק למען השלום"

חי מוושינגטון: יחימוביץ' נואמת בכנס ג'יי סטריט

יו"ר האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ', נואמת בשעה זו (ראשון) בוועידה השנתית של ארגון השמאל היהודי ג'יי סטריט, שנפתח אמש בוושינגטון. נאומה של יחימוביץ' מגיע ברקע העצרת הכללית של האו"ם, ונאומו של אבו מאזן במהלכה, אליו התייחסה ואותו שיבחה. היא השוותה בין דבריו המתונים של אבו מאזן לבין הנאום "המקומם" כדבריה, שנשא יו"ר הרשות בכינוס העצרת אשתקד, ואמרה כי הפער בין דבריו "מעניק תקווה זהירה כי אנו ניצבים בפני עידן חדש של הידברות, אשר עשויה להביא להסדר". יחימוביץ' צפויה לקרוא לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לחתור להסדר מדיני עם הפלסטינים.

אמש נאמה בכנס שרת המשפטים ציפי לבני, שאמרה כי "אלה שאוהבים את ישראל חייבים להיאבק למען השלום". "בחדר המשא ומתן אני נאבקת גם למען צרכיה הביטחוניים של ישראל, כי שלום אמיתי לא יתחיל ברגע בו ייחתם הסכם – והתשובה לכך היא שההסכם יגן על צרכינו הביטחוניים", הוסיפה.

אבו מאזן יו"ר הראשות הפלסטינית נואם בעצרת הכללית של האו"ם,ספטמבר 2012. AP
יחימוביץ' השוותה בין נאומו השנה לזה אשתקד. אבו מאזן באו"ם/AP

ימים בודדים לאחר הודעת שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, כי ישראל והפלסטינים הסכימו להעלות הילוך בשיחות השלום ולהגביר את מעורבותה של ארצות הברית במשא ומתן, אמרה לבני כי בחדר המשא ומתן "אני נאבקת גם על צרכיה הביטחוניים של ישראל". לדבריה, "המזרח התיכון הוא לא חלק מאגדה הוליוודית, והשכונה הקשה בה אנו חיים לא תהפוך לקלה יותר ברגע שייחתם ההסכם. בפעם האחת שניסינו להשליך את המפתחות לצד השני ולקוות לטוב – בעזה – קיבלנו בתמורה טרור מבית חמאס. התשובה היא לא לוותר, אלא לחתור להסכם עם מי שכן מעוניין לסיים את הסכסוך, הסכם בו אנו מתעקשים על צרכינו הביטחוניים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully