וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מסע ההרג בוושינגטון: צד קורבנות מקריים

ארון אלכסיס, שהרג 12 בני אדם במטה חיל הים, האמין שהוא נשלט על ידי גלי רדיו בתדירות נמוכה. ה-FBI שחרר את סרטוני מצלמות האבטחה שתיעדו אותו נכנס ברוגע ומסתובב עם רובה

ה-FBI פרסם היום (רביעי) את התיעוד ממצלמות האבטחה במטה חיל הים בוושינגטון, שם יצא בשבוע שעבר ארון אלכסיס למסע הרג. בסרטון נראה אלכסיס בן ה-34 משוטט במסדרונות, צד קורבנות, כשבידו רובה.

התיעוד שפרסם ה-FBI

במהלך מסיבת עיתונאים שהתקיימה היום, אמרה נציגת ה-FBI כי היורה האמין שהוא נשלט על ידי גלי רדיו בתדירות נמוכה. אלכסיס הרג 12 בני אדם, עד שנורה על ידי המשטרה במהלך קרב יריות. גורמים רשמיים העריכו כי הוא לא ניסה לפגוע באנשים מסוימים.

מצלמות אבטחה של היורה במטה חיל הים האמריקני. רויטרס
החל ללכת במסדרונות, חמוש ברובה/רויטרס

בקטעי הווידאו שנלקחו ממצלמות שבכניסה וברחבי מטה חיל הים, ניתן לראות באופן ברור את אלכסיס נכנס בשלווה למתחם. לאחר מכן החל ללכת במסדרונות, חמוש ברובה. הוא בחן אם החדר שלידו ריק, ואז רץ במורד המדרגות. ואלרי פרלב, ראש מחלקת חקירות השטח של ה-FBI בוושינגטון, אמרה במסיבת עיתונאים כי הם עדיין חוקרים את הרקע ואת המניעים של היורה. עם זאת, ציינה פרלב כי הייתה לו היסטוריה מתועדת היטב של הפרעות נפשיות.

מצלמות אבטחה של היורה במטה חיל הים האמריקני. רויטרס
נכנס בשלווה למתחם/רויטרס

בנוסף לסרטונים פורסמו גם תמונות כלי הנשק של אלכסיס, שבו השתמש במהלך מסע ההרג. על הנשק כתב "הנשק שלי ELF", כשהוא ככל הנראה התכוון לגלי רדיו בתדרים נמוכים, וגם "עדיף ככה!". החוקרים גם פרסמו את תמונת התרמיל שנשא היורה על גבו, שבו החזיק את רכיבי הרובה והשאירו בתא שירותי הגברים בבניין.


עוד על מסע ההרג בוושינגטון
הטבח בוושינגטון: האבטחה קוצצה ”כדי לחסוך”
וושינגטון: 12 נהרגו בתקרית ירי בבסיס חיל הים
מסע ההרג בוושינגטון: היורה סבל מפוסט טראומה מ-11.9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully