וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה בת שבע נפלה מעץ במצפה הילה; מצבה קשה

קובי מנדל

25.9.2013 / 15:02

הילדה נפלה מעץ שגובהו שלושה מטרים כשניסתה לעבור לעץ אחר, בשעה ששיחקה בחצר ביתה עם ילדים נוספים. היא פונתה לבית החולים בנהריה כשהיא סובלת מפגיעת ראש, מורדמת ומונשמת

ילדה בת שבע, תושבת מצפה הילה שבגליל, נפצעה בצהריים (רביעי) באורח קשה כשנפלה מעץ בגובה שלושה מטרים, בשעה ששיחקה בחצר ביתה ביישוב. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום העניק לילדה טיפול רפואי ראשוני, והיא פונתה לבית החולים הגליל המערבי בנהריה כשהיא סובלת מפגיעת ראש, מורדמת ומונשמת. נסיבות המקרה נחקרות.

מחקירה ראשונית של נסיבות פציעתה עולה כי היא שיחקה עם כמה ילדים, טיפסה על אחד העצים וניסתה ללא הצלחה לעבור לעץ אחר. היא מעדה ונפלה מגובה של כשלושה מטרים.

ד"ר דיאנה פאעור-קאסם, רופאה מתמחה בילדים במרכז הרפואי לגליל המערבי נהריה סיפרה כי במהלך בדיקות דימות שעברה הילדה, אובחן דימום מוחי קטן. "בשלב זה אין צורך בהתערבות ניתוחית נוירוכירורגית. מצבה מוגדר בינוני עד קשה ויציב. היא ממשיכה להיות מונשמת ומורדמת ואושפזה במחלקה לטיפול נמרץ ילדים".

אין מדובר במקרה הראשון של נפילה מגובה שאירע בימים האחרונים. שלשום נפצע פועל בן 55 נפצע באורח בינוני כשנפל מגג של מבנה בן שתי קומות ביישוב כוכב יאיר-צור יגאל שבשרון. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהוא סובל מפגיעת ראש.

יום לפני כן נפצעה אישה בשנות ה-40 לחייה, גם כן באורח בינוני, כשנפלה מחלון ביתה ברחוב דרך למרחב בפרדס חנה. הדבר אירע בשעה שהאישה עסקה בעבודות הבית. היא פונתה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים הלל יפה בחדרה.

לקריאה נוספת:
חייל בן 20 נמחץ למוות תחת קורה בתאונת עבודה
תקרה קרסה באתר בנייה בתל אביב, הקבלן נהרג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully