וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לאחר רצח עדן ויהב גור: איים לרצוח את אשתו וילדיו

21.9.2013 / 13:12

החשוד, בן 37, התקשר לאשתו ולדבריה אמר לה: "אני בדרך אלייך לרצוח אותך ואת הילדים". האישה מיהרה להזמין את המשטרה לדירתה בנתניה, שם נעצר החשוד, שמכחיש את הדברים

גבר בן 37 נעצר ביום חמישי האחרון, יממה אחת בלבד לאחר רצח יהב ועדן גור בתל אביב, לאחר שעל פי החשד איים על רעייתו שירצח אותה ואת ילדיהם. על פי החשד, התקשר הגבר לאשתו ואמר לה: "לטובתך, תזמיני משטרה. אני בדרך אלייך לרצוח אותך ואת הילדים". האישה התקשרה מיד לתחנת המשטרה והתלוננה על הבעל המאיים.

השוטרים מיהרו לדירתה של האישה בנתניה והמתינו לגבר, שמאז פרידתו מאשתו מתגורר באשדוד. לאחר זמן קצר, הגיע הגבר לדירה וכשנכנס - עוד בטרם התקרב לאישה ולילדים - נעצר על ידי השוטרים. משם, הוא הועבר לתחנת המשטרה לחקירה. במהלך החקירה, הכחיש החשוד את המיוחס לו ואמר כי אשתו אמרה שלא תאפשר לו לראות את ילדיהם המשותפים. בתום החקירה הגבר נעצר.

עדן ויהב גור, שנרצחו בידי אביהם בתל אביב. באדיבות המשפחה
הושלכו אל מותם מגובה 11 קומות. עדן ויהב גור/באדיבות המשפחה

אתמול הובאו למנוחות עדן (3) ויהב (5) גור, אשר הושלכו בערב חג הסוכות על ידי אביהם מגג בניין של 11 קומות בתל אביב. רונית, אמם של השניים שחיה בנפרד מבעלה אלי, הגיעה לבית העלמין הקטן שליד יישובם כשהיא נתמכת בחבריה ובני משפחתה. "הפרידה שלנו הייתה קשה ואיומה", כתבה בהספד. "אני מקווה שלא הבנתם מה קורה כשיצאתם מהבית ללא פחד. אני אוהבת אתכם, אימא". רונית הוסיפה: "האהבה שלי אליכם הייתה כל כך סופית, כל כך שמחתי בכם".

בתום הלווייתם של עדן ויהב, התייחסה אמם לטענת רשויות הרווחה ולפיה האב, שקפץ אל מותו לאחר השליך את ילדיו, היה מסור להם. "רשויות הרווחה לא הבינו את חומרת המצב, ואף עכשיו מסרו שהאב היה מסור לילדיו", אמרה האם. כמו כן טענה האם כי אבי הילדים "הציג מצג שווא וקנה בכספו חוות דעת פסיכיאטרית המאשרת כי הוא כשיר ואינו מהווה סכנה לילדיו".

קבריהם של עדן ויהב גור שנרצחו על ידי אביהם. דרור עינב
קבריהם של עדן ויהב גור, אתמול/דרור עינב

בהודעה שמסרה בתום ההלוויה שנערכה בבית העלמין של היישוב בת חפר, שבו התגוררה המשפחה, אמרה גור: "הטרגדיה האישית שלי היא סיפורה של משפחה נורמטיבית שלא הכירה את רשויות הרווחה והמשטרה, ואשר נפלה קורבן לטירופו של אבי ילדיי. למרות כל התרעותיי שחיי וחיי ילדיי בסכנה מתמדת הצליח אבי ילדיי להתל בשוטרים וברשויות הרווחה תוך שהוא נעזר בחבריו ובבני משפחתו".

לטענת האם, האב אלי אף נהג באלימות כלפי ילדיו: "יהב, שעוד לא מלאו לו חמש, לא הורשה לבכות. הוא נצבט ונסטר פעם אחר פעם ובעוצמה רבה על ידי אביו. מילד שמח הוא הפך לעצוב ומגמגם. רשויות הרווחה אולי לא מבינות שכשאב מותיר את משפחתו לחיות עם הוצאות קבועות ואפילו המינימליות ביותר, מרוקן את חשבונות הבנק גונב את מכונית המשפחה, מפקיר את ילדיו לחיות בחסדי אחרים, זהו לא אב מסור לילדיו".

לקריאה נוספת
אם הילדים שנרצחו: הרשויות לא הבינו חומרת המצב
האם ספדה לעדן ויהב: ”מקווה שלא הבנתם מה קורה”
”האב אפילו לא החזיק את ילדיו ביד כשנכנס למעלית”

לפניות לכתב שבתי בנדט - sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully