וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאהבת של ביל: "הילרי דו-מינית והוא מודע לזה"

ג'ניפר פלאוורס סיפרה ל"דיילי מייל" על געגועיה לנשיא לשעבר שעמו הייתה בקשר 12 שנה, על החרטה על כך שלא נפגשו ועל הולדת צ'לסי שטרפה את הקלפים. "תמיד יהיה בינינו משהו"

"הילרי קלינטון דו-מינית. אני יודעת את מה שביל אמר לי, וזה שהוא מודע לכך ושלא אכפת לו מזה. הוא אמר: 'הילרי ראתה יותר איברי מין נשיים ממני'". את הדברים הללו אומרת ג'ניפר פלאוורס, שהייתה המאהבת של נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון.

בראיון ל"דיילי מייל" הבריטי שפורסם שלשום (חמישי) סיפרה פלאוורס על הרומן שנמשך 12 שנים, והתפוצץ ב-23 בינואר 1992, אז פרסם העיתון "סטאר" את זהותה של המאהבת. שלושה ימים אחר כך הופיעו בני הזוג קלינטון בתכנית "60 דקות" והכחישו את הדברים. שש שנים אחר כך, במסגרת תצהיר שהגיש עקב פרשת פולה ג'ונס שהתלוננה כי הטריד אותה מינית, הודה קלינטון כי קיים עם פלאוורס קשר מיני חד-פעמי ב-1977.

ביל והילרי קלינטון, תמונת ארכיון. AP
"היינו אני, ביל והילרי". הזוג הנשיאותי/AP

פלאוורס בת ה-63, שעבדה ככתבת חדשות בעברה, הביעה בראיון את רצונה "לשבת ולשוחח עם קלינטון. יש בינינו סוגיות לא פתורות שיהיה נחמד לשבת ולשוחח עליהן עכשיו. הוא היה אהבת חיי ואני הייתי אהבת חייו, ולא מתגברים על דברים כאלה". היא הביעה חרטה על כך שלא נענתה להצעתו לעשות זאת לפני שמונה שנים, אז הייתה גרושה טרייה אחרי עשר שנות נישואים. "הוא טלפן אליי ב-2005 בניו אורלינס", טענה. תחילה הייתי בהלם. הוא היה נחוש כל כך לשבת ולשוחח אתי ביחידות".

"הייתי מפוחדת", הסבירה עוד. "זה לא שלא רציתי לראות אותו במעמקי לבי. פשוט פחדתי. אבל לנצח יהיה בינינו חיבור. אם תהיה לנו האפשרות לשבת ולפגוש זה את זו ביחידות, אני לא אומרת שזה יצית מחדש את הרומן, אבל תמיד יהיה בינינו משהו, איך שלא נקרא לזה". יתרה מכך, פלאוורס אף אמרה כי אם הבת צ'לסי קלינטון לא הייתה באה לעולם, היא והנשיא לשעבר היו ביחד גם כיום: "ביל ואני היינו היום ביחד, אם לא הייתה הפוליטיקה. היינו אני, ביל והילרי. אז נולדה צ'לסי והסיכון היה גבוה מדי".

למרות המתיחות שגרמה לבני הזוג, פלאוורס אמרה כי תתמוך בשרת החוץ האמריקנית לשעבר, אם זו תתמודד לנשיאות ב-2016. "התמיכה שאעניק לה היא תמיכה כאישה. מבחינות רבות, בחיי המקצועיים והאישיים הייתי שם כדי לאפשר לנשים ללכת בדרכים שהן לא התקבלו בהן בברכה", אמרה.

לקריאה נוספת:
הנאמנות משתלמת: מיהן הלוחמות של אובמה?
קלינטון הבהירה: לא מתכוונת לרוץ לנשיאות ב-2016
עוזבת בטריקת דלת: קלינטון "איבדה את זה" בקונגרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully