וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפורנו שנדבקה באיידס בכתה: "שימו קונדום"

קמרון באי ובן זוגה רוד דיילי, שניהם שחקנים בתעשיית הפורנו בארה"ב, התבשרו לאחרונה שנדבקו בנגיף האיידס. במסיבת עיתונאים שכינסו, סיפרו על הגילוי ומתחו ביקורת על ההפקה

לאחר החשש מהתפשטות ה-HIV בקרב שחקני הסרטים הפורנוגרפיים בארצות הברית, נחשפים אל מול המצלמות שניים מהשחקנים שנדבקו בנגיף המוביל למחלת האיידס – ופותחים את הלב. קמרון באי ובן זוגה, רוד דיילי, כינסו אתמול (רביעי) מסיבת עיתונאים בהוליווד ודיברו בפתיחות על ההידבקות ועל האירועים שהובילו אליה. שחקן נוסף שנדבק בנגיף וסירב להיחשף דיבר במסיבת העיתונאים דרך טלפון.

"אני כאן רק כדי לחלוק את הסיפור שלי, להעביר מידע לאנשים ולמנוע שמשהו קרה יקרה למישהו אחר", אמרה באי בפתח מסיבת העיתונאים כשהיא נאבקת בדמעות שחונקות את גרונה. היא קראה לחבריה בתעשייה להרחיב את השימוש בקונדומים ומתחה ביקורת על חברות ההפקה: "לא נהוג לבקש לשים קונדום על הסט. אם היית מבקש, היו יכולים פשוט להחליף אותך".

צפו בחלקים ממסיבת העיתונאים

בן זוגה, המשתתף לעתים קרובות בסצנות הומוסקסואליות – בהן השימוש בקונדומים נפוץ יותר – טען כי אפשר היה למנוע את התפשטות הנגיף בתעשייה. "אני יודע, עובדתית, שקונדומים עובדים, עבדו בעבר ועובדים כיום", אמר. הוא סיפר כי אף ששיחק לצד שחקנים הנושאים את הנגיף, הוא לא נדבק כי השתמש בקונדום. "מה שמעניין אותם (את המפיקים) זה הכסף, לא השחקנים", אמר בכעס.

באי נכנסה לתעשייה שלושה חודשים בלבד לפני שגילתה, ב-21 באוגוסט, כי נדבקה בנגיף. בדיקה קודמת שערכה, ב-27 ביולי, העלתה תוצאה שלילית. היא סבורה כי הסצנה במהלכה נדבקה בנגיף צולמה ב-31 ביולי, אז לאחד השחקנים היה חתך באיבר מינו. לדבריה, למרות הפצע, צילומי הסרט נמשכו כרגיל. שבוע לאחר שגילה כי חברתו נדבקה, קיבל גם דיילי תוצאה חיובית לבדיקה שערך.

שחקני הפורנו רוד דיילי וקמרון באי שנדבקו באיידס במסיבת עיתונאים בלוס אנג'לס, 19 בספטמבר 2013. AP
ביקורת קשה על ההפקה. באי ודיילי/AP

ביום שישי האחרון, לאחר שבועיים במהלכם הקפיאו את הצילומים, חודשה העבודה בתעשייה. כעת, ההנחיות עודכנו והן דורשות מהשחקנים להיבדק אחת לשבועיים ולא אחת לחודש, כפי שנדרשו עד כה. הקרן למלחמה באיידס בארצות הברית אמנם הורתה לחברות ההפקה לדרוש מהשחקנים להשתמש בקונדומים, אך מייסד החברה המעסיקה את באי ודיילי דחה את הבקשה והסביר כי האחריות מוטלת על כתפי השחקנים.

עוד בנושא
חשש בתעשיית הפורנו בארה”ב: נגיף האיידס מתפשט?
חשש להידבקות באיידס: צילומי הפורנו בארה”ב הופסקו
מכה לתעשיית הפורנו בארה”ב: קונדומים - חובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully