וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קור נסיכים: הארי בילה לילה במקפיא לקראת מסע

18.9.2013 / 5:30

הנסיך הבריטי העביר לילה במינוס 35 מעלות, כחלק מההכנות למירוץ אל עבר הקוטב הדרומי שייערך בנובמבר לטובת גיוס כספים לארגון צדקה התומך בפצועי מלחמה בריטים

הנסיך הארי העביר לילה קריר במיוחד במקפיא ענק, במסגרת הכנות למירוץ באנטרקטיקה עם ארגון הצדקה "צועדים עם הפצועים" ("Walking with the Wounded"). הנסיך הבריטי ושלושה חברי צוות נוספים שהעבירו איתו את הלילה מתכוננים למסע שעתיד להיערך בנובמבר, במסגרתו יתחרו בקבוצה אמריקנית לאורך יותר מ-320 קילומטרים אל עבר הקוטב הדרומי.

הארי, בן 29, הוא הפטרון של ארגון הצדקה, אשר פועל לשיקום אנשי צבא בריטים שנפצעו במהלך שירותם. מלבד הנסיך, שלושת חברי הצוות הם קטועי גפיים, שנפצעו בשירותם הצבאי באפגניסטן.

התנאים בתוך המקפיא, הנמצא בעיירה קטנה בסמוך לבירמינגהם, נועדו להכין את חברי הצוות לאקלים הקשה בקוטב הדרומי – מינוס 35 מעלות ורוחות הנעות במהירות של כ-70 קמ"ש. זו הייתה גם הזדמנות בשבילם להתנסות בבגדים המבודדים שייקחו איתם למסע, שצפוי להימשך כ-15 ימים.

הנסיך הארי בילה לילה שלם במקפיא, 17 בספטמבר 2013. רויטרס
הנסיך הארי ניסה את הביגוד שיגן עליו במסע לקוטב/רויטרס

לפני כשנתיים, התנסה הארי בחוויה דומה - מירוץ לקוטב הצפוני, אך לצערו, הוא לא השלים את המסע בן חמשת הימים, מכיוון שהיה צריך לחזור לחתונת אחיו, הנסיך וויליאם, עם בחירת לבו, קייט מידלטון.

בסיומו של הלילה, לאחר שהתחמם עם כוס תה וביסקוויט, כיאה לבן למשפחת המלוכה הבריטית, הנסיך הארי סיפר לעיתונאים במקום שהחלק הנוראי ביותר בשבילו בחוויה שעבר היה דווקא "להיכנס למקפיא".

לקריאה נוספת
הנסיך וויליאם: התינוק ג'ורג' שומר עלינו ערניים
נוחת בבית: הנסיך וויליאם פורש מחיל האוויר
שני פורצים חדרו לארמון בקינגהאם בלונדון – ונעצרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully