וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סגרו המחסן והפשיטו בכוח": עדויות הנערה נחשפות

8.9.2013 / 19:00

בקרוב יוחלט אם להגיש כתבי אישום נגד החשודים באונס בת ה-12 בשרון. בינתיים, נחשפים הדברים שאמרה לחוקריה: "לא ידעתי מה זה סקס". מסרונים ופרטים אחרים סותרים את דבריה

חומר החקירה בתיק האונס של נערה בת 12 מהשרון הועבר לאחרונה לפרקליטות, לקראת החלטה אם להגיש כתב אישום נגד החשודים בפרשה. בראשית חודש יולי נעצרו תשעה נערים החשודים במעשה, ולאחרונה קיבל חלקם זימון לשימוע. חומר החקירה שאספה המשטרה הכיל ממצאים וטענות סותרים. חלק מהנערים שוחררו לאחר חקירתם, ככל הנראה לאחר שהודו בקיום יחסי מין עם הנערה. מעצרם של האחרים הוארך בכמה ימים עד ששוחררו.

הארכת מעצר לנערים החשודים באונס ילדה בת 12 במשך מספר שבועות. יוני 2013. דרור עינב
הנערה הובלה למחסנים או לבתי החשודים. אחד הנערים החשודים מובא להארכת מעצר, יולי 2013/דרור עינב

על פי גרסת הנערה, כפי שעולה מתחקורה טרם נעצרו החשודים, היא אכן הגיעה למפגשים מרצונה, אולם האקטים המיניים נעשו בניגוד לרצונה ובחלק מהמקרים בכוח. על פי גרסתה, ההיכרות החלה מקשר שנוצר בפייסבוק בינה לבין אחד החשודים שיצר עמה קשר. דרך אותו חשוד נקבע המפגש הראשון שבו הזמין אותה לביתו, שם התרחש על פי החשד האונס הראשון. "הוא לקח אותי לחדר, הפשיט אותי בכוח ואז הוא גם חדר אלי", סיפרה בתחקור.

לאחר מכן, כך על פי החשד, הוא הזמין עוד שלושה נערים ובנוכחותם הכריח אותה להכניס את איבר מינו לפיה. לאחריו חשוד נוסף עשה זאת גם כן. השניים הנוספים הניחו לה לבסוף מכיוון שהתנגדה. הנערה סיפרה כי אחד החשודים איים שיזרוק את בגדיה מהחלון אם לא תמלא את רצונו, לאחר שהיא נאבקה בו והתנגדה למעשיו.

"ויתר" על המין וגילה ליועצת

מקרה נוסף התרחש לאחר שאחד החשודים התקשר לנערה וביקש ממנה להיפגש כדי להתנצל על האירוע הקודם. "אמרתי לו: 'מה אתה רוצה ממני, תעזוב אותי, אל תתקשר אליי, אל תדבר אליי", סיפרה. לדבריה, "הוא אמר לי: 'אני מצטער על איך שניסיתי לתקוף אותך'. אמרתי לו: 'אני לא רוצה'. אחרי זה הוא אמר לי: 'אני מצטער, זה לא יחזור על עצמו, אנחנו רוצים לבקש ממך סליחה'". מדבריה עולה כי ניסיונות השכנוע הועילו: "לא יודעת איך באתי, הוא אמר לי: 'בואי זה, במחסן פה'". החשוד הוביל את הנערה למחסן של אחד הבניינים בשכונה. "נכנסתי ואז הוא סגר את שנינו, והפשיט אותי בכוח". אז, כך לדבריה, ניסה החשוד לקיים עמה יחסי מין על אף שביקשה ממנו לא לעשות זאת.

לאחר מכן, על פי החשד, הגיעו עוד שני נערים וגם הם ניסו לאנוס אותה. "שניהם באו וגם רצו", אמרה. "התנגדתי עם שלושתם, ומשם הם כבר הפשיטו אותי, נגעו בי. לא נתתי להם. הם נגעו בי בכוח. מה, אני אהיה כמו כלבה, ואתן שייגעו בי? לא יודעת, אני לא אחת מאלה". לאחר שביצעו את זממם, לדבריה, "התלבשתי, הם התלבשו גם, הם שמו אותי באיזשהו מקום, הם זרקו אותי והלכו. שם חיפשתי כבר תחנת אוטובוס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רצתה להיפגש". מתוך התכתבויות הנערה עם אחד החשודים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקרה נוסף אירע עם חשוד אחר שלדברי הנערה יצר עמה גם הוא קשר. לחוקרת סיפרה כי לשניים היו כמה שיחות שבהן דיבר אליה יפה: "הוא אמר לי: 'אני רוצה לעשות איתך סיבוב, להכיר לך את המקום, את המחסנים, את הבניינים. אמרתי לו: 'טוב'. אז הוא גרר אותי, שיחק אותה כאילו גם מחבב אותי. עברתי את הכביש, שם פגשתי אותו ופתאום הופיע לי עם איזה עוד שניים-שלושה בנים". אז, לדבריה, "הוא הכניס אותי למקלט לבד וסגר את הדלת. אחרי זה הוא אמר לי: 'תתפשטי'. התפשטתי, זה דווקא היה בסדר. הוא שם קונדום בלי ששמתי לב. אחר כך הוא אמר לי: 'יאללה בואי, יש לך עוד מלא-מלא ילדים'. אמרתי לו: 'מה עשית לי הרגע?' ראיתי את הקונדום ואז הבנתי שזה היה חדירה. כנראה שהוא חדר לי בלי ששמתי לב, כי זה היה בחושך". לאחר מכן נכנס חשוד נוסף ודרש ממנה להביא אותו לסיפוק מיני. "הוא לקח לי את היד בכוח ולא נתן לי לשחרר את היד, לא יכולתי לזוז", סיפרה. חשוד נוסף הצליח לשכנע אותה לבצע בו מין אוראלי. נער רביעי "ויתר לה". לדבריה, אותו נער הוא זה שפנה ליועצת וחשף את כל הפרטים שהובילו לבסוף לחקירת המשטרה ולמעצר החשודים.

תקרית אחרת הייתה כאשר לדבריה, נפגשה עם חשוד נוסף מתוך סקרנות לאחר שהוא לחץ עליה לעשות כן. גם במקרה זה, על פי החשד, הנער הוביל אותה לביתו, הפשיט אותה בכוח והשכיב אותה על המיטה, אולם היא התנגדה והצליחה לקום ממנה. לאחר מכן, אחז בראשה ואילץ אותה להכניס את איבר מינו לפיה.

20 שיחות לאחד החשודים

בתחקור נוסף שנעשה לאחר מעצר החשודים נשאלה הנערה על ידי החוקרת באשר להצגת גילה בפני החשודים. "בטלפון כשדיברנו אמרתי לו: 'אני בת 12 וכמה חודשים'. ואז הוא אמר לי: 'טוב אני לא סופר גילאים". לאחר מכן היא תיארה בפני החוקרת כי לאחד החשודים אמרה שהיא בת 13 וחצי. לדבריה, כל החשודים הגיעו אליה מיוזמתם ולא מיוזמתה. לשאלת החוקרת באשר לטענת החשודים ולפיה היא שיזמה את המפגשים השיבה הנערה: "לא הצעתי, אני בכלל לא ידעתי מה זה סקס. אני לא יודעת את כל הדברים האלה, אני לא ידעתי כלום".

הארכת מעצר לנערים החשודים באונס ילדה בת 12 במשך מספר שבועות. יוני 2013. דרור עינב
שניים מהחשודים בדיון בהארכת מעצרם/דרור עינב

לעומת זאת, אחד החשודים שהודה שקיים עמה יחסי מין סיפר בחקירתו כי הוא וחבריו נעלו את הדלת "כדי שאף אחד חוץ משלושתנו לא ייכנס", כלשונו. בנוגע למקרה אחר, טען כי הנערה הורתה לו להוריד את המכנסיים ואז ביצעה בו מין אוראלי ביוזמתה. באשר להתכתבויות עמה טען החשוד כי היא כתבה לו "שהיא חרמנית, שהיא רוצה להיפגש, דברים כאלו". עוד עולה מחומר החקירה כי מלבד שש שיחות שיזם החשוד לנערה, היא התקשרה אליו באותה תקופה 20 פעמים לפחות.

כפי שנחשף בוואלה! חדשות, תוכן ההודעות שנשלחו בין הנערה לחשוד מעלה תמונה שלפיה הנערה הייתה מעוניינת לכאורה בקשר מיני. מהחקירה עלה גם כי שניים מהחשודים הם תלמידים בבית הספר שבו מלמדת אמה של הנערה. באחת ההודעות כתבה לכאורה הבת: "התלמיד של אמא שלי זיין אותי, כבוד".

בשבועות הקרובים תערוך הפרקליטות שימוע לחשודים. בהמשך כאמור תכריע אם להגיש נגדם כתב אישום. לנוכח גילה של הנערה העבירה המדוברת היא של אונס, גם אם הדבר נעשה בהסכמה. לפיכך, לקביעה אם מדובר במעשים שנעשו בכפייה או בהסכמה יכולה להיות השפעה על כתב האישום אם זה יוגש נגד החשודים ולגזר הדין בעניינם.

בתגובה לחשיפת העדות אמרה עורכת דין חן מאירי, פרקליטתם של שניים מהחשודים: "משנחשף חומר הראיות, ניתן להיווכח כי אין ליתן אמון במתלוננת, הגם שמדובר במתלוננת צעירה. כתב אישום במקרה רגיש מעין זה עשוי לפגוע בקורבן והאינטרס הציבורי מחייב בחינה מדוקדקת באם החברה מוכנה לשלם מחיר זה".

עוד על הפרשה:
אונס בת ה-12 בשרון: החשודים שוחררו למעצר בית
החשודים בעבירות מין בבת 12 בשרון: ”הכל ביוזמתה”
חשד: תשעה נערים מהשרון ביצעו עבירות מין בבת 12

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully