וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודים בעבירות מין בבת 12 בשרון: ”הכל ביוזמתה”

2.7.2013 / 13:39

התכתבויות בפייסבוק בין הילדה לחשודים, שהגיעו לידי וואלה!, תומכות בגרסת הנערים, הטוענים שהילדה הציגה עצמה כבת 15 והביעה עניין לקיים יחסי מין. הוארך מעצר כל החשודים

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

החשודים בביצוע עבירות מין ילדה בת ה-12 מהשרון טוענים לחפותם מאז נעצרו אתמול בבוקר, בתום חקירה סמויה שנמשכה כמה שבועות. החשודים טוענים כי המעשים נעשו מרצונה ומיוזמתה של הילדה. בית המשפט השלום בנתניה האריך את מעצר שלושה מהם בשישה ימים ואילו מעצרו של החשוד הרביעי הוארך בארבעה ימים.

על פי החשד, תשעה נערים, בני 15-18, נפגשו עם הילדה בכמה הזדמנויות ובמקומות שונים, וביצעו בה עבירות מין שונות. לפי קו ההגנה של לפחות שניים מהחשודים, הילדה היא שיצרה קשר עמם, הציגה את עצמה כבת 15 וטענה שהיא מעוניינת לקיים עמם יחסי מין. התכתבויות בינם לבין הילדה דרך הפייסבוק תומכות בגרסתם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין השאר נכתב בהודעות, שהגיעו לידי וואלה! חדשות: "אני רוצה גברים יא טמבל, שום חברה כולם מלשניות היום". בהודעה נוספת נכתב: "מוזר, אמא שלי בתולה ואני זונה". בהודעות אחרות שואלת המתלוננת על בנים נוספים, ומבקשת מהחשוד תמונות שלהם. מההתכתבויות שנמצאו, לא עולה עדות לכך שהמפגשים בין הילדה לחשודים נעשו בכפייה.

עורכת דינם של שניים מהחשודים, עו"ד חן מאירי, אומרת כי הם מסרו בחקירה את גרסתם, לפיה המתלוננת היא שיצרה קשר עמם באמצעות הפייסבוק. "הן מתוכן ההתכתבויות עמה, הן מהצגת הדברים על ידה, וגם על פי בקיאותה בנושא וחזותה, סברו החשודים כי מדובר בנערה כבת 15. ואף על פי כן, מרשיי לא חצו את 'המראה הקסומה' ולמעשה לא בעלו את המתלוננת".

אתמול עוכבו לחקירה תשעה נערים בחשד למעורבותם במעשה, מהם חמישה נחקרו ושוחררו. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם של ארבעת הנותרים. הארבעה שנעצרו קשרו את עצמם לחשדות בצורה מסוימת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully