וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס בת ה-12 בשרון: החשודים שוחררו למעצר בית

7.7.2013 / 18:55

שלושת החשודים האחרונים בביצוע המעשים שוחררו לאחר ששמונת חבריהם שוחררו גם כן בתנאים מגבילים. עורכת דינם טענה: "המשטרה ממהרת לעצור לפני שהיא בודקת את טיב החשדות"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

(צפו: הארכת מעצרם של החשודים בשבוע שעבר)

פרשת אונס הקטינה בשרון ממשיכה להעסיק את המשטרה: בית משפט השלום בכפר סבא שחרר היום (ראשון) למעצר בית את שלושת החשודים האחרונים שנעצרו בשבוע שעבר בחשד למעורבות בביצוע עבירות מין בילדה בת 12. עצור רביעי שוחרר כבר ביום שישי האחרון למעצר בית. עד כה נעצרו במסגרת הפרשה 11 חשודים, כולם כבר שוחררו בתנאים מגבילים. המשטרה ממשיכה בחקירת הפרשה והעבירה את תיק החקירה לפרקליטות לבחינת הראיות נגד 11 החשודים.

הארכת מעצר לנערים החשודים באונס ילדה בת 12 במשך מספר שבועות. יוני 2013. דרור עינב
עד כה נעצרו 11 חשודים במסגרת הפרשה. אחד החשודים/דרור עינב

בית המשפט שחרר את הנערים למעצר בית לאחר הסכמה בין המשטרה לעו"ד חן מאירי, המייצגת את שלושת החשודים. השלושה נעצרו בשבוע שעבר ומעצרם הוארך עד היום. בתום הדיון אמרה עו"ד מאירי כי "שחרורם של מרשיי מדבר בעד עצמו ומוכיח פעם נוספת שהמשטרה ממהרת לעצור לפני שהיא בודקת את טיב החשדות".

"החשודים לא יכולים היו לדעת את גילה האמיתי"

באף אחד מהמקרים לא מייחסת המשטרה לחשודים אונס בכח, אך מפאת גילה של הקטינה חלק מהנערים חשודים באונס. האחרים חשודים בעבירות מין קלות יותר. לדברי עורכי דינם של החשודים הקטינה היא זו שיזמה את המפגשים ורצתה בכך. שניים מהחשודים טוענים שלא קיימו עם הקטינה יחסי מין ועומדים על חפותם גם היום.

במהלך הארכת המעצר בשבוע שעבר טענה עורכת הדין מאירי, כי המשטרה מפלה בין החשודים ומי שהודה בקיום יחסי מין שוחרר למעצר בית ואילו לקוחותיה המכחישים את קיום היחסים נשארו במעצר כדי להפעיל עליהם לחץ שיודו בקיום היחסים. "הן מתוכן ההתכתבויות עמה, הן מהצגת הדברים על ידה, וגם על פי בקיאותה בנושא וחזותה, סברו החשודים כי מדובר בנערה כבת 15. ואף על פי כן, מרשיי לא חצו את 'המראה הקסומה' ולמעשה לא בעלו את המתלוננת". עוד הוסיפה, כי לקוחותיה לא יכולים היו לדעת את גילה האמיתי כיוון שלא הייתה ביניהם היכרות מוקדמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully