וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון לתעלומה בסין? "הדודה עקרה את עיני הילד"

לפני כשבועיים נמצא ילד בן 6 מוטל בשדה כשעיניו עקורות ומונחות לצד גופו. תחילה חשבו החוקרים שלמעשה המזעזע אחראים סוחרי איברים, אך ראיות חדשות קושרות את קרובת המשפחה

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

התעלומה שהסעירה את סין בשבועות האחרונים, שמרכזה ילד בן שש שעיניו נעקרו ממקומן בידי אלמוני, נמצאת על סף פיענוח - כך, לפחות, לדברי חוקרי הפרשה. על אף שתחילה סברו חלק מהחוקרים כי מדובר בפעולה שאחראים לה סוחרי איברים, עולה כעת האפשרות כי דודתו של ילד היא שביצעה את המעשה המזעזע.

דודתו של הילד, שהתגוררה אף היא במחוז שאנשי בסין, התאבדה כשישה ימים לאחר האירוע כאשר קפצה לבאר מים. לפי המשטרה המקומית, שאריות מדמו של הילד נמצאו על בגדיה של דודתו. אמו של הילד סיפרה לסוכנות AP כי למשפחתה לא היו סכסוכים כלשהם עם אותה דודה. "שמעתי שמישהו אמר שהיו ויכוחים סביב הטיפול בסב המשפחה", אמרה האם, "אך אלו הם שקרים מוחלטים".

עיניו של בן ה-6 נעקרו: "למה השמש עוד לא זרחה?". רויטרס
המקרה זעזע את סין/רויטרס

מומחים לרפואת עיניים מהונג קונג ביקרו את הילד במיטתו בבית החולים והציעו למשפחתו כי ישתילו לו "עיניים אלקטרוניות" אשר יסייעו לו לזהות צורות והבזקי אור, כל זאת ללא תמורה כספית מצד המשפחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"חשבנו שהוא נפל מגובה ונפצע בפניו"

לפני כשבועיים, נמצא הילד, שידוע רק שם משפחתו – גאו, כשהוא מגואל בדם, וכשעיניו שנעקרו מוטלות לצדו. ההערכה הראשונית הייתה כי הוא נפל קורבן לרשת של סוחרי איברים, אך המשטרה הכחישה את הדיווחים והודיעה שהקרניות בעיניו לא נלקחו. הוריו סיפרו כי בנם אמר להם שהוא טייל בחוץ כשאישה תקפה אותו ועקרה את עיניו. המשטרה במחוז שאנשי שבמרכז סין הציעה פרס בגובה של כ-16 אלף דולרים על כל מי שייתן מידע שיוביל לתפיסתם של האחראים לעקירת עיניי הילד.

המחזה האחרון שראה הילד היה של האישה שתקפה אותו בעת ששיחק ברחוב. הוא נגרר על ידה ואיבד את הכרתו לפני שהתוקפת עקרה את עיניו – כך דיווחה הטלוויזיה המקומית." לא הבחנו שעיניו נעקרו כשמצאנו אותו", סיפר אביו. "חשבנו שהוא נפל מגובה ונפצע בפניו. פניו היו מגואלות בדם. עפעפיו היו הפוכים ובתוכן לא היו גלגלי עיניים".

עוד בנושא:
סין: עיניו של בן 6 נעקרו "על ידי סוחרי איברים"
הילד שעקרו את עיניו בסין: "למה חשוך כל הזמן?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully