וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד שעקרו את עיניו בסין: "למה חשוך כל הזמן?"

הילד שהותקף על ידי אישה בעת ששיחק ברחוב ונעקרו עיניו שאל את משפחתו, שמתקשה לספק לו הסברים, "למה השמיים שחורים כל הזמן ולמה עוד לא זרחה השמש?". המשטרה ממשיכה לחקור

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

הילד בן השש שנותר עיוור לאחר שעיניו נעקרו שב ושואל את משפחתו, "למה חשוך כל הזמן?". הילד, שידוע רק שם משפחתו – גאו, נמצא ביום שבת האחרון מגואל בדם, כשעיניו שנעקרו מוטלות לצדו. ההערכה הראשונית הייתה כי הוא נפל קורבן לרשת של סוחרי איברים, אך המשטרה הכחישה את הדיווחים והודיעה שהקרניות בעיניו לא נלקחו. כעת מנסים החוקרים להבין את המניע למעשה.

סין: עיניו של בן 6 נעקרו ”על ידי סוחרי איברים”

עיניו של ילד בן 6 בסין נעקרו על ידי סוחרי איברים. רויטרס
"למה השמיים שחורים כל הזמן ולמה עוד לא זרחה השמש?". הילד "גאו" בבית החולים/רויטרס

דודו של הילד סיפר היום (חמישי) כי הוא "שאל למה השמיים שחורים כל הזמן ולמה עוד לא זרחה השמש". משפחתו השיבה לו רק "שעיניו נפגעו והן מכוסות בתחבושות". המחזה האחרון שראה הילד היה של האישה שתקפה אותו בעת ששיחק ברחוב. הוא נגרר על ידה ואיבד את הכרתו לפני שהתוקפת עקרה את עיניו – כך דיווחה הטלוויזיה המקומית.

"לא הבחנו שעיניו נעקרו כשמצאנו אותו", סיפר אביו. "חשבנו שהוא נפל מגובה ונפצע בפניו. פניו היו מגואלות בדם. עפעפיו היו הפוכים ובתוכן לא היו גלגלי עיניים". המקרה, שאירע במחוז שאנשי, עורר הלם ברחבי סין. המשטרה הציעה פרס בגובה של כ-16 אלף דולרים על כל מי שייתן מידע שיוביל לתפיסתה של האחראית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully