וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל שטר מזויף? ישראלי נעצר בשדה התעופה בתאילנד

לי בן שי

3.9.2013 / 12:00

האיש ביקש לפרוט כסף לפני חזרתו לארץ. "בצ'יינג' אמרו לו שהשטר מזויף", סיפר רב חב"ד בבנגקוק והצעיר נעצר. הוא שוחרר בערבות, אך מנוע מלצאת מהמדינה עד תום ההליכים נגדו

החזרה לארץ התרחקה: תייר ישראלי שחיכה בשדה התעופה בבנגקוק לטיסה לישראל נעצר זמן קצר לפני הטיסה בחשד לשימוש בשטר מזויף. המקרה אירע שלשום (ראשון), כך סיפר לוואלה! חדשות מנהל בית חב"ד בבנגקוק הרב נחמיה וילהלם, שהוסיף כי הישראלי שוחרר בערבות והוא שוהה כעת בבית חב"ד.

"הוא היה אמור לעלות על טיסת אל-על לארץ ולפני הטיסה הסתובב בדיוטי פרי ורצה לקנות לאמא שלו מתנה", סיפר הרב וילהלם. "הוא הוציא את מאה הדולרים האחרונים שלו ובא לפרוט אותם. הבחורה בצ'יינג' כתבה על השטר עצמו 'קופי' ואמרה לו שהוא מזויף. הוא אמר 'מה פתאום, זה השטר שלי, קיבלתי אותו מהבנק בארץ'. היא קראה למשטרה, והוא אמר אין בעיה". הישראלי ככל הנראה ציפה שהאירוע יסתיים במהרה אך לרוע מזלו המשטרה התאילנדית עצרה אותו.

"הוא פספס את הטיסה ועוד כמה טיסות מאז", סיפר הרב. "הוא שוחרר בערבות, ברוך ה'. תיארתי לעצמי שזה ייקח קצת זמן אבל הוא שוחרר ולא יכול לטוס בחזרה עדיין". לדברי הרב וילהלם, עד לסיום ההליך שצפוי להימשך בין חודש לחודשיים, הישראלי מנוע מיציאה מתאילנד. הרב מעריך כי העניין יסתיים בקנס כספי קטן. "אין סיכוי להסתבכות אבל פרוצדורלית זה לוקח זמן", אמר.

משרד החוץ מסר כי הנושא מוכר.

לקריאה נוספת:
ישראלים עצורים כשנה בהונג קונג בחשד להלבנת הון
ישראלי שהורשע בהונדורס: "רחמו עליי, רוצחים פה"
תאילנד: "נעצר איש העסקים הישראלי החשוד ברצח"

לפניות לכתבת: leebenshay@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully