וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: "נעצר איש העסקים הישראלי החשוד ברצח"

לפי התקשורת המקומית, משה דוד נעצר לאחר מצוד בן מספר ימים במדינה, בחשד שרצח את שותפו העסקי - אזרח הונגריה - והסתיר את גופתו בפוקט. המשטרה עדיין מחפשת אחר חשוד נוסף

משה דוד, אזרח ישראלי שמחזיק גם באזרחות הונגרית, החשוד ברצח שותפו העסקי בתאילנד, נעצר היום (רביעי) בבנגקוק לאחר מצוד בן מספר ימים ברחבי מדינה - כך דיווח העיתון "פוקט ניוז". על פי הדיווח, דוד מתושאל על ידי משטרת ההגירה במדינה ולאחר מכן צפוי להילקח למחוז סורטתאני. אשתו כבר נחקרה על ידי המשטרה אולם לא נעצרה.

איש העסקים ההונגרי פיטר ריץ נמצא ביום שישי בפוקט ללא רוח חיים, כשהוא כפות ולבוש בבגדיו התחתונים בלבד, בתוך שק פלסטיק. מבדיקת הגופה עלה כי ריץ הוכה בראשו עם חפץ קהה ונדקר מספר פעמים. צו המעצר נגד דוד הוצא לפני יומיים. נוסף על דוד, החשוד המרכזי ברצח ובהסתרת הגופה, המשטרה עדיין מחפשת אחר חשוד נוסף במעורבות ברצח – הונגרי בשם לואיס ריורק.

לדברי המשטרה, ריץ ודוד עבדו יחד באי קו סמוי ובין השניים התגלע סכסוך – בעקבותיו אף התלונן הנרצח למשטרה המקומית כי הוא חושש לחייו. "בעקבות כך, שגרירות הונגריה בבנגקוק ביקשה מפקידי השגרירות ליצור קשר עם ריץ כל שלושה ימים", סיפר לעיתון גורם במשטרת תאילנד.

מפרטי החקירה עולה כי הנרצח ריץ זייף את חתימתם של דוד ושל אמו על מסמכי בעלות על קרקע בשווי 15 מיליון באט, קרוב ל-490 אלף דולרים. רכבו של ריץ נמצא באי קו-סמוי, אולם לוחית הרישוי שלו הוחלפה. לדברי הגורם, דוד חשוד כעת רק ברצח ובהסתרת הגופה, אולם ייתכן שייחקר בחשד לעבירות נוספות בהמשך.

מפקד משטרת פוקט, צ'וטי צ'אבאביוואט, סיפר במסיבת עיתונאים אתמול כי הרצח ככל הנראה אירע ב-24 בנובמבר. "באותו יום, מר ריץ נכנס לסופרמרקט ולאחר מכן התלווה לדוד לחנות מוצרי בנייה בקאטו". לדבריו, "השניים רכשו בחנות שקיות פלסטיק שחורות, מעצורי דלת ומוצרי 'עשה זאת בעצמך' נוספים", סיפר.

במשרד החוץ מסרו אתמול בתגובה לדברים כי הם מכירים את הדיווחים על המקרה, אולם טרם קיבלו פנייה בנושא ממשפחתו של החשוד או משלטונות תאילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully