וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: המשטרה במצוד אחר ישראלי החשוד ברצח

גופת הנרצח, איש עסקים הונגרי, נמצאה מוסתרת בפוקט. החשוד משה דוד היה שותפו העסקי של ההונגרי, ולאחרונה התגלע סכסוך בין השניים. "הנרצח אמר למשטרה שהוא חושש לחייו"

משטרת תאילנד עורכת מצוד אחר אזרח ישראלי-הונגרי בשם משה דוד, החשוד ברצח איש עסקים הונגרי במחוז פוקט בחודש שעבר. על פי אתר "פוקט ניוז", גופתו של הנרצח, פיטר ריץ, נמצאה עם ידיים כפותות בשק פלסטיק ביום חמישי שעבר. צו המעצר נגד דוד, החשוד המרכזי בפרשה, הוצא לפני יומיים.

על פי הדיווח, דוד היה שותפו העסקי של ריץ, והשניים עבדו יחד באי קו סמוי. עוד דווח כי השניים הסתכסכו לאחרונה, ובעקבות כך פנה הנרצח למשטרת קו סמוי וטען כי הוא חושש לחייו. "בעקבות כך, שגרירות הונגריה בבנגקוק ביקשה מפקידי השגרירות ליצור קשר עם ריץ כל שלושה ימים", סיפר לאתר גורם במשטרת תאילנד.

מפרטי החקירה עד כה עולה כי הנרצח ריץ זייף את חתימתם של דוד ושל אמו על מסמכי בעלות על קרקע בשווי 15 מיליון באט, קרוב ל-490 אלף דולרים. רכבו של ריץ נמצא בקו סמוי, אולם לוחית הרישוי שלו הוחלפה. לדברי הגורם, דוד חשוד כעת רק ברצח ובהסתרת הגופה, אולם ייתכן שייחקר בחשד לעבירות נוספות בהמשך.

משטרת תאילנד חושפת משלוח גדול של חומרים לייצור חומרי נפץ מדרום לעיר הבירה בנגקוק, 16 בינואר 2012. רויטרס
שלטונות תאילנד טרם פנו למשרד החוץ הישראלי. שוטר בתאילנד/רויטרס

מפקד משטרת פוקט, צ'וטי צ'אבאביוואט, סיפר במסיבת עיתונאים כי "ב-24 בנובמבר, מר ריץ נכנס לסופרמרקט ולאחר מכן התלווה לדוד לחנות מוצרי בנייה בקאטו". לדבריו, "השניים רכשו בחנות שקיות פלסטיק שחורות, מעצורי דלת ומוצרי 'עשה זאת בעצמך' נוספים". עוד ציין כי המשטרה יודעת היכן אשתו של דוד ומתכוונת לחקור אותה.

במשרד החוץ מסרו בתגובה לדברים כי הם מכירים את הדיווחים על המקרה, אולם טרם קיבלו פנייה בנושא ממשפחתו של החשוד או משלטונות תאילנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully