וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתקע שבועיים על אי בודד בגלל קרוקודיל רעב

תייר ניו זילנדי חשש מהזוחל הענק שבחן את צעדיו ואיים לטרוף אותו בכל פעם שניסה לעזוב את המקום. הוא חולץ לאחר שהמזון והמים שהיו ברשותו כמעט אזלו. ומה קיבל מהמחלצים?

תייר ניו זילנדי חולץ ביום שבת האחרון מאי מבודד במערב אוסטרליה, לאחר שבועיים שבהם היה לכוד בגלל קרוקודיל אימתני באורך שישה מטרים. האיש, העונה לשם ריאן, סיפר למחלצים כי בכל פעם שניסה לעזוב את החוף ולחתור בקיאק לחוף שממנו יצא, מרחק של כשישה קילומטרים, הזוחל הענק בחן את צעדיו והראה נכונות לטרוף אותו בעודו בחיים. לכן העדיף להישאר במקום על אף שהמזון ומי השתייה שהיו ברשותו הלכו ואזלו.

קרוקודילים באוסטרליה. AP
"הגיע מהר מאוד למסקנה שלא יוכל לעזוב את המקום מבלי להסיח את דעתו". אילוסטרציה/AP

בשבת הגיעו המחלצים לחוף שבו היה ריאן, לאחר שאחד מהם, דון מקלוד, הבחין באיתות מרחוק וסבר כי ייתכן שמדובר באדם שקורא לעזרה. "הוא סיפר שהוא שם שבועיים ושהגיע מהר מאוד למסקנה שלא יוכל לעזוב את המקום מבלי להסיח את דעתו של הקרוקודיל שהסתכל עליו כל הזמן", שחזר מקלוד. "הוא היה נראה מותש ומבולבל. לא היה לו כובע ולא הייתה לו חולצה. הוא היה נואש למים, מופתע ואסיר תודה שמישהו הגיע לחלץ אותו. היה לו הרבה מאוד מזל". מקלוד עצמו, שמחלים כעת מהימים הקשים על האי, סיפר לרשות השידור האוסטרלית כי ניסה לשמור על "משמעת מים" ולשדר אותות מצוקה.

ומה הפיג את הצמא הכבד של ריאן התשוש? "נתנו לו בירה קרה", סיפר מקלוד, שהודה כי לא בטוח שזה היה הדבר הנכון לעשות. "הוא ישן רוב הדרך הביתה", אמר. לדברי, מקלוד הקרוקודילים הם בעיה מוכרת באזורים כמו זה שבו היה ריאן. בעלי החיים שמשקלם יכול להגיע עד אלף קילוגרמים, מחפשים מקורות מים נקיים ולעתים נתקלים בדרכם במטיילים. רק בחודש שעבר הותקף גבר לעיניהם המבועתות של נוכחים ליד נהר בצפון אוסטרליה.

(עדכון ראשון 22:50)

לקריאה נוספת:
תיעוד: נחש ענק מוחץ קופה באמזונס - ובולע אותה
דרמה במטוס: קרוקודיל השתחרר מכלובו והסתובב חופשי
מכת נחש בעיראק: קוברות קטלו 60 תושבים בעיר אחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully