וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקרים סקרנים פלשו – ובית הטלטאביז הוצף לנצח

בעלת החווה הבריטית ששימשה סט לצילומיה של תכנית הילדים הפופולרית, מאסה במסיגי הגבול שביקשו לחזות בגבעות הקסומות. "אנשים היו קופצים על הגדרות וחוצים את השדות", סיפרה

סוף עצוב לבית שמח במיוחד: החווה ששימשה בית לדמויות של סדרת הילדים הפופולרית "טלטאביז" הפכה לבריכה גדולה, לאחר שבעליה של החווה הבריטית מאסה במבקרים נלהבים שפלשו לשטחה. כך דווח היום (ראשון) באתר החדשות הבריטי "מטרו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיפסי, לה-לה, טינקי ווינקי ופו משתעשעים בביתם, בימים יפים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגבעות הירוקות בווימפסטון, במחוז וורווייקשייר שבמרכז האי הבריטי, אכלסו את דיפסי, לה-לה, טינקי ווינקי ופו – ארבע בובות צבעוניות וקופצניות במיוחד שהפכו ללהיט טלוויזיוני בשנת 1997, אז החלה רשת BBC הבריטית לשדר את התכנית. היא נמכרה למדינות רבות ברחבי העולם, בהן ישראל, וירדה מהמסך ב-2001, אחרי 365 פרקים, ולא לפני שזכתה בפרס האקדמיה הבריטית לתכניות טלוויזיה. גם השיר שליווה את התכנית כבש את מצעדי הפופ ומכר למעלה ממיליון עותקים. כיום התכנית משודרת עדיין ברשת CBeebies.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית נאטם לפני ההצפה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואחריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת מתברר שעל אף השנים שעברו, מעריצי התכנית – מבוגרים וילדים – המשיכו לפקוד את החווה. עד שבעליה, רוזמארי הארדינג, החליטה לשים לכך סוף. "אנשים היו קופצים על הגדרות וחוצים את השדות", סיפרה הארדינג בת ה-63, המנהלת חנות למוצרי ספורט ימי. נראה שמעתה ייאלץ מי שיסיג את הגבול להסתפק במראה של בריכה גדולה, במקום שבו היה פעם בית עם חלונות משונים, תחנת רוח דמיונית ופרחים רבים.

לקריאה נוספת:
משטרת מצרים עצרה ברווז ששט בנילוס: "חשוד בריגול"
מי מפחד מבוב ספוג? המלחמה החדשה של האיראנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully