וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האב המטלטל" העיד: "מעולם לא פגעתי בילדיי"

גלעד גרוסמן

1.9.2013 / 12:35

האב הנאשם בהריגת בנו התינוק לפני כשנה וחצי העיד בבית המשפט המחוזי בתל אביב. לדבריו, הוא נהג תמיד בילדיו בעדינות ו"בשום אופן לא בצורה אגרסיבית". התובע: "אתה שקרן"

צילום: דניאל בוק, טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

"מעולם לא פגעתי בילדיי ולא התכוונתי" - כך אמר הבוקר (ראשון) תושב המרכז בן 38, אבי התאומים הנאשם בהריגת בנו התינוק בינואר 2012, בפרשה המכונה "האב המטלטל". במהלך עדותו בבית המשפט המחוזי בתל אביב, אמר האב: "עמלתי, עמלנו, להביא אותם לעולם לא כדי לפגוע בהם. זו תחושה נוראית שמאשימים אותך בדברים נוראים. מעולם לא פגעתי בילדיי. ברגע שראיתי מה קרה לבן שלי אני רצתי אליו. אני חף מפשע".

האב סיפר כי ביום שבו אושפזו ילדיו, חזר מהעבודה לעזור בבית, ובשלב מסוים אשתו הלכה לישון. "הבן בכה ולא נרגע", העיד. "ניסיתי להרגיע אותו. ניסיתי בכל דרך אפשרית - נתתי לו מוצץ, שמתי אותו על הטרמפולינה ונדנדתי אותו עם הרגל בעדינות". בשלב מסוים, על פי עדותו, האם קמה וכעבור זמן מה יצאה מהדירה כדי לעשן סיגריה. "באותו זמן הייתי במטבח, עד ששמעתי את הבן בוכה", סיפר בבכי. "נבהלתי מאוד. ניגשתי אליו והוא היה חיוור. הרמתי אותו עם הראש אליי בתמיכה ודיברתי אליו, אבל הוא לא הגיב לי. הוא היה לבן".

הוא סיפר כי שניות ספורות לאחר מכן אשתו חזרה לדירה. "אמרתי לה: 'משהו לא בסדר, הילד לא מגיב לי'. היא רצה מיד לשכנים שאתם כל הזמן התייעצנו. השכן הגיע, קלט שמשהו לא בסדר. הזעקנו אמבולנס תוך מספר דקות הוא הגיע", סיפר. לדבריו, אשתו של השכן נשארה עם בתם של בני הזוג בזמן שהם מיהרו עם בנם לבית החולים.

מענה לכתב האישום נגד האב אשר טלטל את התאומים שלו, בית המשפט המחוזי בת"א,  ינואר 2013. יותם רונן
"עמלנו להביא אותם לעולם לא כדי לפגוע בהם". האב בהגשת כתב האישום/יותם רונן

בתחילת עדותו, סיפר האב כי היה משהו "לא טבעי" בנשימות של ילדיו, כי לתאומים היה רעש מבית החזה וכי היו שני מקרים שבגללם אימם לקחה אותם לבדיקת רופא, אולם לא נמצא שום דבר יוצא דופן. עוד הוסיף כי לילה לפני האירוע, הילדה לא חשה בטוב ולמחרת נלקחה לבדיקה.

"מאז שהילדים נולדו הם היו הדבר הכי חשוב בעולם. כל דבר קטן הערנו אחד לשני וגם למשפחה", אמר. בעדותו הדגים האב כיצד העביר את בנו לידי האם, ואמר: "לא העברתי את הילד בשום פנים ואופן בצורה אגרסיבית". השופט, צבי גורפינקל, הביע תמיהה על אמירתו זו ועל הדגמתו, אולם פרקליטו של האב, עורך הדין ירום הלוי, הסביר כי הנאשם נחקר על כך במשטרה ללא הפסקה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

"כמו כל עבריין שמטשטש את זירת הפשע"

התובע במשפט, עו"ד איתי פרוסט מפרקליטות מחוז תל אביב, תקף את האב במהלך החקירה הנגדית. "אתה שקרן. אתה כמו כל עבריין שמטשטש את זירת הפשע", אמר לאב. "העידו פה שורה של רופאים, המומחים הטובים בארץ, כולם אמרו שמדובר בשורה ארוכה מאוד של פגיעות ושכל פגיעה היא פגיעה של חבלה ולא של כל סיבה רפואית אחרת". הוא תקף את טענת האב כי בנו מת ממחלה. "זה היה בזמן האחריות שלך ואתה אומר שזה היה יכול להיות רק רפואי. האם האמירה שלך שלא קרה כלום היא נכונה?". על כך השיב האב: "בהחלט".

אם התאומים שטולטלו בבית המשפט, מרץ 2013. יותם רונן
"אמרתי לה: 'משהו לא בסדר, הילד לא מגיב לי'". האם/יותם רונן

עו"ד פרוסט הטיח באב כי הוא מנסה לטשטש את מה שקרה באותו יום ולהרחיק את עצמו ממה שקרה לילדיו. "אני מציע לך שאתה לא אדם רע, אלא אדם שעשה בקלות דעת ובחוסר סבלנות מעשים רעים, ושבדיעבד אתה מבין את זה וקשה לך להודות כי אתה אשם". האב השיב לו: "על סמך מה אתה אומר?" ואז הוסיף התובע: "אתה שקרן".

עוד בנושא:
"האב המטלטל" מואשם בהריגה: חבט בראש בנו
דיון בפרשת טלטול התאומים: "האב מסור, לא חטא"
אם התאומים שטולטלו: בעלי נענע הבן בחוסר סבלנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully