וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרירות פולנית? צעירה רוצה סקס עם 100 אלף גברים

פולנייה בת 21 הציבה לעצמה מטרה שאפתנית: לטייל מסביב לעולם ולשכב עם מספר רב של גברים, במשך 20 דקות עם כל אחד. "אני אוהבת סקס, כיף וגברים", היא מודה

לאנייה ליסווקה, צעירה פולנייה בת 21, חולקת חלום משותף עם רבים מאיתנו: לראות את העולם. אבל, בכל זאת, חלומה של ליסווקה נבדל בדבר אחד מהחלום הפופולרי כל כך שעניינו טיול מסביב לעולם – היא רוצה לקיים במהלכו יחסי מין עם 100 אלף גברים, במשך 20 דקות עם כל אחד.

"אני רוצה גברים מפולין, מאירופה ומכל רחבי העולם. אני אוהבת סקס, כיף וגברים", מודה הצעירה השאפתנית. "בפולין כל הנושא של סקס הוא עדיין בגדר טאבו וכל מי שרוצה להגשים את הפנטזיות המיניות שלו נחשבת לסוטה, זונה או חולה נפש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה גברים מפולין, אירופה ומכל רחבי העולם. ליווסקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעמוד הפייסבוק שלה, שזכה לכמעט 15 אלף לייקים, כתבה ליווסקה כי היא התחילה את מסעה בוורשה בחודש שעבר. כעת היא נמצאת במקסיקו. עד עכשיו, לטענתה, היא שכבה עם 284 גברים, עובדה שמקובלת לגמרי על החבר הקבוע שלה שמחכה לה בבית. לדבריה, הוא לא מאושר מתוכניתה הנועזת, אבל הוא הסכים לתנאים שהיא הציבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החבר הסכים לתנאים שהציבה. עמוד הפייסבוק של ליווסקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל, למרות ההצהרה הפרובוקטיבית של ליווסקה בפייסבוק, לגמרי לא בטוח שמדובר ביוזמה אמיתית. ראשית, כדי לעמוד במשימה שהציבה לעצמה, היא נדרשת לנסוע ללא הפסקה בטיסות וברכבות בלי לישון וכמעט מבלי לאכול. שנית, האתר ששמו נישא בגאווה בראש עמוד הפייסבוק שלה, ומשמש כספונסר שלה, אינו קיים.

אז האם אכן נזכה לשמוע בקרוב על כך שהצעירה החושנית הצליחה לבוא במגע עם מספר כה רב של גברים? לשאלה הזו עדיין אין תשובה, אבל נקווה שבקרוב נזכה לעדכון בסוגיה הבוערת, תרתי משמע.

לקריאה נוספת:
צפו: ההורים עשו סקס בפארק ליד הילד המשועמם
קיימה יחסי מין בחדר המדרגות - וראשה נתקע במעקה
המשטרה מחפשת את הזוג שקיים יחסי מין ברכבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully