וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיימה יחסי מין בחדר המדרגות - וראשה נתקע במעקה

בני הזוג מרוסיה ביקשו לתבל את חיי המין ובחרו במקום הלא שגרתי. בשלב מסוים נתקעה האישה כשהיא ערומה, ובן הזוג ברח מהמקום. אחד המחלצים: "לא זוכר מקרה כזה"

מדרגות לוהטות: אישה שבסך הכל ביקשה לתבל את חיי המין שלה עם בן זוגה, מצאה עצמה ערומה, בחדר המדרגות, כשראשה תקוע בין המעקות. המקרה אירע בליפטסק שברוסיה. האישה, בת 46, התגלתה על ידי שכן בבניין, שמצא אותה כשהיא ללא בגדים, רכונה על ברכיה, מבלי יכולת לשחרר את ראשה.

השכן הזעיק את כוחות הביטחון וההצלה, אז הודתה האישה בפני השוטרים כי קיימה יחסי מין עם בן זוגה – שנמלט, אגב, מהמקום, טרם הגעת השוטרים. אלכסיי דונצקו מצוות החילוץ אמר כי בכל זמן עבודתו כמחלץ הוא "לא זוכר מקרה כמו זה". אחרי מאמצים - האישה חולצה.

בחודש שעבר אירע בסין מקרה טרגי הרבה יותר, גם הוא במהלך התניית אהבים. בני זוג קיימו יחסי מין בצמוד לחלון בניין מגורים, אך לרוע מזלם זה נשבר והם צנחו מטה, למדרכה, אל מותם. עוברי אורח ציינו כי בני הזוג אחזו זה בזה בעדינות בזמן הנפילה.

במקרה אחר , בסן פרנסיסקו, צולם זוג שמקיים יחסי מין בקרון הרכבת הקלה, והסרטון הפך לוויראלי. משטרת סן פרנסיסקו מחפשת אחר הזוג, שנראה בו כשהוא לבוש למחצה ומקיים יחסי מין סוערים על מושב הרכבת. בני הזוג לא נראים מוטרדים מהעובדה שהם מצולמים ובסיום האקט הם אף פונים לצלם בחיוך. סגן מפקד משטרת הרכבת הקלה, בן פיירו, הסביר כי התנהגות שכזו "היא לא רק בלתי מקובלת אלא גם לא חוקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully