וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוחות מיוחדים בריטים מסמנים מטרות בסוריה"

לפי דיווח בבריטניה, כוחות מיוחדים פועלים לסמן את המטרות - רובן מאגרי טילים שיכולים לאיים על מטוסי חיל האוויר הבריטי וספינותיו. "מדובר בצעד חיוני שימנע סיכון בקרב"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

כוחות מיוחדים של הצבא הבריטי החלו לסמן מטרות בסוריה לקראת השמדתן בתקיפה מהאוויר - כך דיווח היום (חמישי) המירור הבריטי. לפי הדיווח, המטרות כוללות בעיקר מאגרי טילים סוריים שיותקפו עם פתיחת המערכה הצפויה.

תופי מלחמה בסוריה - סיקור מלא בוואלה! חדשות
"רוסיה תשלח ספינות קרב למזרח הים התיכון"
הנחיה לרשויות: היערכו למצב חירום עד יום א'
המתינו שעות ולא קיבלו ערכת מגן: "התעללות באזרחים"

טיל מסוג פאתח 110. AP
הבריטים כבר מסמנים מטרות להשמדה. טיל פאתח 110 מתוצרת איראן, שבו מחזיק גם אסד/AP

"מדובר בצעד חיוני", צוטט גורם צבאי בריטי. "הם מוצאים בכל אתר טילים שעלולים לאיים על ספינות קרב ומטוסי חיל האוויר הבריטי. מדובר בצעד שלא מסכן את היחידות המיוחדות של הצבא הבריטי, ולעומת זאת מונע סיכון גדול הרבה יותר בשדה הקרב".

הכוחות הפועלים לאיתור ולסימון המטרות בסוריה, לפי הדיווח, הם הקומנדו הבריטי (SAS), כוחות אוויר ויבשה מובחרים, וכן מרגלים מסוכנות הביון הבריטית MI6. הכוחות נעזרים בציוד טכנולוגי מתקדם כדי לאתר במדויק את מיקומם של האתרים הרצויים, כך שניתן יהיה למזער פגיעה לא-רצויה באזרחים חפים מפשע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אסד: "ננצח במערכה ההיסטורית"

במקביל הודיעה בריטניה כי היא שולחת שישה מטוסי קרב של חיל האוויר המלכותי לקפריסין "כצעד הגנתי". דובר משרד הביטחון הבריטי אמר שהמטוסים יגיעו היום לבסיס הבריטי בקפריסין. "זהו אך ורק אמצעי זהירות על מנת להבטיח הגנה על אינטרסים של בריטניה", אמר הדובר.

העיתון הלבנוני "אל-אח'באר", המקורב למשטר הסורי, דיווח הבוקר כי נשיא סוריה, בשאר אסד, אמר במהלך פגישה עם בכירי משטרו כי "מאז תחילת המשבר, אתם יודעים היטב שאנו ממתינים לרגע שהאויב יחשוף את פרצופו האמיתי ויתערב. אני יודע שהמורל שלכם גבוה ושאתם בכוננות מלאה כדי לבלום כל מתקפה וכדי לשמור על המולדת. אנא העבירו את המורל הגבוה הזה לכפופים לכם ולאזרחים הסורים. זו מערכה היסטורית שנצא ממנה מנצחים".

בטלוויזיה הממלכתית בסוריה ציטטו את הנשיא אסד אומר כי ארצו תתגונן מפני מתקפה. "האיומים בתוקפנות ישירה נגד סוריה רק תגביר את המחויבות שלנו לעקרונות המושרשים שלנו ולרצון העצמאי של עמנו. סוריה תגן על עצמה מפני כל תוקפנות", אמר למשלחת של פוליטיקאים תימנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully