וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה לא תשתתף במתקפה בסוריה: עדכונים שוטפים

הפרלמנט הבריטי דחה במפתיע את הצעת הממשלה לפעול בסוריה, ובארה"ב מדווחים שאובמה עשוי להחליט לפעול ללא תמיכה בינלאומית. בסוריה ממגנים מתקנים חיוניים. לייב בלוג

צילום: דניאל בוק, לע"מ, סרטוני חובבים שהועלו לרשת, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

7:25 ברקע החלטת הפרלמנט הבריטי לדחות את הצעת הממשלה להתערבות צבאית בסוריה, אמר שר ההגנה האמריקני, צ'אק הייגל, כי ארצות הברית תמשיך לנסות ולגבש קואליציה בינלאומית למתקפה. "זוהי המטרה של הנשיא אובמה ושל הממשל שלנו", אמר הייגל המבקר בפיליפינים. "אנחנו נמשיך לנסות לגבש קואליציה בינלאומית שתפעל יחדיו".

05:25 בידי ארצות הברית ראיות כי מאהר אסד, אחיו של נשיא סוריה בשאר אסד, היה מעורב בתקיפה הכימית שכפי הנראה בוצעה בשבוע שעבר, כך דיווחה הלילה רשת NBC. על פי הדיווח, במהלך עדכון טלפוני שקיבלו חברי קונגרס אמריקנים מאנשי ממשל אובמה בדבר הראיות לכך שמשטר אסד אחראי לתקיפה הכימית, נמסר כי אחיו של אסד היה מעורב באופן כלשהו במתקפה.

05:01 אד מיליבנד, מנהיג מפלגת הלייבור וראש האופוזיציה בפרלמנט הבריטי, אמר הלילה לרשת BBC, לאחר הצבעת הפרלמנט נגד הצעת הממשלה להתערבות צבאית בסוריה, כי הוא היה "נחוש ללמוד את הלקח מעיראק" וכי ראש הממשלה דייוויד קמרון חייב ללמוד לא להיות "יהיר". מיליבנד הוסיף כי "היחסים הלכאורה מיוחדים" בין ארצות הברית לבריטניה "אינם יכולים להסתכם בלעשות פשוט את מה שהנשיא האמריקני אומר שהוא רוצה לעשות".

04:03 אנשי ממשל אובמה קיימו הלילה שיחות טלפוניות עם נציגים בבית המחוקקים האמריקני בהן הציגו בפניהם ראיות המוכיחות לדברם כי נעשה שימוש בנשק כימי בסוריה בשבוע שעבר וכן כי משטר אסד אחראי לתקיפות. לטענת אנשיו של אובמה, ראיות אלו "לא מותירות ספק" לגבי אחריותו של אסד למתקפה.

03:57 שר החוץ הסיני, וואנג יי, אמר הלילה כי מועצת הביטחון צריכה להמתין עם החלטתה לגבי התערבות צבאית בסוריה עד שתסתיים בדיקת פקחי האו"ם. בשיחה עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון, אמר יי כי סין תומכת בבדיקה אובייקטיבית ונטולת לחצים חיצוניים של סוגיית השימוש בנשק כימי על ידי משטר אסד נגד אזרחיו.

02:17 בתגובה להחלטת הפרלמנט הבריטי לדחות את הצעת הממשלה להתערבות צבאית בסוריה, נמסר מהבית הלבן בוושינגטון: "נמשיך להתייעץ עם ממשלת בריטניה, מבעלות בריתנו הקרובות, אך כפי שטענו בעבר, תהליך קבלת ההחלטות של הנשיא אובמה יהיה מונחה לפי מה שנכון לארצות הברית". בהצהרה שנמסרה נכתב עוד כי "אובמה מאמין שישנם כאן אינטרסים חיוניים בסיכון, וכי מדינות המפרות את החוק הבינלאומי בעניין השימוש בנשק כימי יישאו בתוצאות".

02:10 שר ההגנה הבריטי פיליפ המונד הגיב על החלטת הפרלמנט הבריטי לדחות את הצעת הממשלה להתערבות צבאית בסוריה ואמר כי ארצו לא אכן לא תקח חלק בפעולה שכזאת. המונד הוסיף כי ארצות הברית תהיה מאוכזבת מההחלטה, אך הוא לא מצפה שחוסר השתתפותה של בריטניה תביא לביטולה של המתקפה בסוריה.

00:50 הצעתה של ממשלת בריטניה, בראשות דייוויד קמרון, בנוגע להתערבות צבאית בסוריה נדחתה בפרלמנט הבריטי ברוב של 285 מול 272. מדובר בהצעה ראשונית, אשר צפויה לעלות שוב להצבעה לאחר חזרת פקחי האו"ם מסוריה ומסירת הדוח לגבי השימוש בנשק כימי שנעשה שם.

22:01 מקורות באופוזיציה הסורית אמרו כי כוחותיו של הנשיא אסד הוציאו כמה טילי סקאד ועשרות משגרים מבסיס בצפון דמשק, ככל הנראה כדי להגן על הנשק מפני תקיפה אפשרית של המערב. מוקדם יותר החל חיל הים האמריקני לשנע משחתת חמישית למזרח הים התיכון.

20:39 הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ נאם הערב ואמר כי ישראל נערכת לכל תרחיש. "מערכי ההגנה מאוישים וערוכים. אזרחי ישראל יכולים וצריכים להמשיך בשגרת יומם ולהיערך לחגי תשרי בידיעה שצה"ל ניצב להגנתם. צה"ל מוכן ונחוש כתמיד".

19:37 חמש החברות הקבועות במועצת הביטחון של האו"ם (בריטניה, סין, צרפת, רוסיה וארה"ב) יתכנסו היום כדי לדון בהתקפה הכימית שהייתה לכאורה בסוריה בשבוע שעבר, וישקלו פעולה צבאית נגד הממשלה. משלחות של המדינות קיימו אתמול פגישה בה דנו בטיוטת ההחלטה של מועצת הביטחון שתאשר "את כל הדרוש" בתגובה לאותה התקפה.

18:53 חיל הים האמריקני החל לשנע את המשחתת "סטאוט" למזרח הים התיכון – כך אמר גורם רשמי בפנטגון. לדבריו, כלי השיט הנושא על סיפונו טילי טומהוק, "נמצא בים התיכון ונע מזרחה" ויצטרף למשחתת "מהאן". הגורם ציין כי המשחתת צפויה להישאר באזור לעת עתה. מדובר במשחתת האמריקנית החמישית המוצבת באזור, לצד ה"ראמפג'", ה"ברי" וה"גרייבלי", שלוש משחתות שמסיירות בים התיכון באופן שגרתי.

18:09 שר החוץ האמריקני ג'ון קרי ושר ההגנה צ'אק הייגל ישתתפו בתדרוך הקונגרס בנוגע למצב בסוריה. בשעה זו מתנהל דיון בפרלמנט הבריטי, בו אמר ראש הממשלה דיוויד קמרון כי לא תינקט פעולה בסוריה כל עוד פקחי האו"ם שם.

17:01 ראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון אמר בדיון בפרלמנט הבריטי כי כל פעולה בסוריה צריכה להיות חוקית ושתענה באופן פרופורציונלי על הטבח הכימי. "המטרה היא לא לפלוש, לא לקחת צד ולא לשנות משטר", אמר קמרון. לדבריו, אי אפשר לנקוט פעולה עד שפקחי האו"ם לא יסיימו את משימתם בדמשק.

16:31 מוחמד עלי ג'עפרי, מפקד משמרות המהפכה של איראן, אמר כי ארצו מאשימה את המורדים בסוריה בטבח הסורי שאירע בשבוע שעבר. הוא הוסיף כי תקיפה אמריקנית בסוריה "לא תעזור לישראל".

16:23 ערוץ אל ערביה דיווח כי לפי פעילי אופוזיציה בדמשק, צבא סוריה עומד לפנות משוריינים וחיילים מאזור שדה התעופה הבינלאומי בבירה. על פי הדיווח, במקום יש שלושה בסיסי צבא.

15:00 רשת "סקיי ניוז" דיווחה כי דוח המודיעין הבריטי לבחינת שימוש בנשק כימי בסוריה, קובע כי התקיפה הכימית שהמשטר בדמשק אחראי לו בסבירות גבוהה, "נועדה לסייע לטהר אזורים אסטרטגיים בדמשק מנוכחות של מורדים". בנוסף נכתב בדוח כי "לאור הנסיבות, יש הצדקה ליזום תקיפה צבאית נגד מטרות ספיציפיות בסוריה". הדוח יוצג בקרוב לפרלמנט הבריטי.

14:09 דובר משרד ההגנה הצרפתי מסר כי צבא צרפת ערוך לשליחת חיילים לפעולה צבאית בסוריה – אם הנשיא פרנסואה הולנד יחליט על כך.

13:55 גורמים רשמיים בטורקיה מסרו כי הרשויות במדינה נערכות לקראת אפשרות למתקפה כימית מצד סוריה השכנה - כך דיווחה סוכנות הידיעות AP. על פי הדיווח, באזור הגבול המשותף בין שתי הרשויות נערכות לאגור מזון ולצייד תושבים במסיכות גז.

מזכ"ל האו"ם: "מגנים את הרג האזרחים". רויטרס
מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון/רויטרס

13:30 המשרד להגנת העורף הורה לכלל הרשויות המקומיות ברחבי הארץ להיערך להפעלת תוכנית שעיקרה מעבר משגרה לחירום תוך פרק זמן קצר עד ליום ראשון הקרוב. התוכנית, המכונה "זמן יקר", כוללת בדיקה מקיפה של כלל הגורמים באשר למוכנותם לשעת חירום לקראת האפשרות להסלמה במצב הביטחוני.

13:14 נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, אמר כי יש למקד את המאמצים לשם מציאת פתרון למשבר בסוריה, אך ניתן להשיג זאת רק אם הקהילה הבינלאומית תעצור את ההרג במדינה השסועה ותגביר את התמיכה באופוזיציה לנשיא בשאר אסד.

12:30 בריטניה שולחת שישה מטוסי קרב של חיל האוויר המלכותי לקפריסין "כצעד הגנתי" על רקע המתיחות הגוברת בסוריה והדיונים בהתערבות צבאית של המערב. דובר משרד הביטחון הבריטי אמר שהמטוסים יגיעו היום לבסיס הבריטי בקפריסין. "זהו אך ורק אמצעי זהירות על מנת להבטיח הגנה על אינטרסים של בריטניה", אמר הדובר.

12:25 הממשל הסורי שלח מכתב לחברי הפרלמנט הבריטי בו כתבו שהתערבות צבאית במדינה "תחזק אויב משותף – אל קאעדה" – כך דווח ברשת סקיי ניוז. "אנו מבקשים להפסיק את המרוץ אחר פעולה פזיזה. זה בכוחכם היום להסית את בריטניה הגדולה מדרך המלחמה בחזרה אל דרך הדיפלומטיה. אנו מקווים לפגוש אתכם בדרך הזו, כמו אנשים מתורבתים". עוד נכתב: "זה עוד יותר חשבו מאחר שבמציאות, אנו עומדים בפני אותו איום טרור. בתקיפה ובהחלשת מטרות סוריות ומוסדות אתם באופן אוטומטי מחזקים את האויב המשותף שלנו, אל קאעדה ושלוחותיו".

11:30 מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, הודיע כי צוות פקחי האו"ם בסוריה לבחינת האפשרות שנעשה שימוש בנשק כימי במהלך בלחימה בין צבא אסד למורדים במשטר, צפוי לעזוב את המדינה ביום שבת בבוקר. הצוות עושה דרכו לפרבר בדמשק בשם גוטה, לבחון דיווחים על שימוש בגז רעיל באזור.

11:09 העיתון הלבנוני "אל-אח'באר", המקורב למשטר הסורי, דיווח כי נשיא סוריה, בשאר אסד, אמר במהלך פגישה עם בכירי משטרו כי "מאז תחילת המשבר, אתם יודעים היטב שאנו ממתינים לרגע שהאויב יחשוף את פרצופו האמיתי ויתערב. אני יודע שהמורל שלכם גבוה ושאתם בכוננות מלאה כדי לבלום כל מתקפה וכדי לשמור על המולדת. אנא העבירו את המורל הגבוה הזה לכפופים לכם ולאזרחים הסורים. זו מערכה היסטורית שנצא ממנה מנצחים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בסיס חיל האוויר הבריטי בקפריסין. AP
שולחים מטוסי קרב "כצעד הגנתי". בסיס חיל האוויר הבריטי בקפריסין/AP

11:03 מקור במטה הכללי של צבא רוסיה אמר כי כוח המשימה הקבוע של הצי הרוסי בים התיכון יתוגבר בקרוב בספינה נגד צוללת וספינת טילים. בגלל "המצב הידוע השורר כעת במזרח התיכון" – כך דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית "אינטר-פקס".

10:24 נשיא איראן, חסן רוחאני, אמר כי ארצו תנקוט את כל האמצעים כדי למנוע התערבות צבאית בסוריה. הטלוויזיה האיראניתדיווחה כי רוחאני אמר את הדברים במהלך שיחת טלפון שקיים אמש עם מקבילו הרוסי, ולדימיר פוטין. "פעולה צבאית תעלה ביוקר לאזור ונחוץ לנקוט את כל האמצעים כדי למנוע זאת", אמר הנשיא האיראני.

9:24 סגן שר החוץ הרוסי, גנאדי גטילוב, אמר כי כוונת מדינות המערב, בראשן ארצות הברית ובריטניה, ליזום מתקפה צבאית בסוריה, מנוגדת לאמנת האו"ם וכן לנורמות המקובלות בחוק הבינלאומי. גטילוב אמר את הדברים בפגישה שערך בהאג עם מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון.

8:50 דיווחים סותרים בנוגע לתאריך היעד לתקיפה אפשרית בסוריה: רשת בלומברג דיווחה כי גורם בממשל האמריקני אמר שאם הנשיא ברק אובמה יחליט לצאת למבצע, ארצות הברית לא תמתין לוועידת G20 שתתקיים בסנט פטרבורג באמצע השבוע הבא. סוכנות הידיעות הרוסית ריה נובוסטי ציטטה מנגד מומחים רוסים, שהעריכו כי אין זה סביר שמתקפה תצא לדרך לפני הוועידה.

סוללת כיפת ברזל באזור חיפה 28 באוגוסט 2013. AP
כיפת ברזל באזור חיפה/AP

8:10 גורמים אמריקנים אמרו לעיתון "ניו יורק טיימס" כי בדוח שממשל אובמה מתכוון להפיץ, במטרה להצדיק תקיפה אפשרית נגד סוריה, אין "אקדח מעשן" הקושר באופן ישיר את נשיא סוריה, בשאר אסד, לתקיפה הכימית שאירעה בשבוע שעבר בפרבר סמוך לדמשק. הגורמים הוסיפו כי יש להנמיך ציפיות בנוגע לדוח על המידע המודיעיני הקושר את השלטון הסורי למתקפה, כיוון שאינו כולל מידע מודיעיני אלקטרוני ספציפי הכולל יירוט של תשדורות בין מפקדים סורים ומידע מפורט ממרגלים בשטח. עם זאת, בממשל טענו כי אסד נותר האחראי לפעולות חייליו, כגורם הבכיר ביותר במשטר.

7:44 סין הזהירה את מדינות המערב מפני תקיפת סוריה, וטענה: "אין תירוץ למתקפה" – כך דיווחה סוכנות הידיעות הצרפתית AFP. במאמר המערכת בעיתון "צ'יינה-דיילי", המהווה שופר לדברי מפלגת השלטון בסין, נכתב כי ארצות הברית והשותפות שלה במערב "פועלות כמו השופט, חבר המושבעים והתליין בו זמנית". עורכי העיתון טענו בנוסף: "כל התערבות צבאית בסוריה תגרום לתוצאות הרסניות לביטחון האזור ותפר את הנורמות המקובלות ביחסי ממשל בינלאומיים".

6:20 בכירי צה"ל ייפגשו היום עם שר הביטחון משה יעלון לדיון מקיף בנושא הסורי. אגף המודיעין של צה"ל עובדים בקדחתנות על מנת להשלים את בניית התמונה הכללית סביב סוריה והמדינות השכנות, שחלקן יצטרפו לקואליציה הנבנית מאחורי הקלעים בשיתוף ארה"ב ובריטניה. ההערכה הכללית במערכת הביטחון היא שכל עוד פקחי האו"ם נמצאים על אדמת סוריה לא תתבצע מתקפה נגד מתקנים צבאיים וסמלי שלטון. נכון לשעות האחרונות אמורים הפקחים לעזוב את סוריה עד יום ראשון.

4:04 ארצות הברית מתגברת את כוחותיה במפרץ הפרסי ומעלה את מספר נושאות המטוסים שלה באזור מאחד לשניים – כך אמרו הלילה גורמים אמריקנים רשמיים. לטענת אותם גורמים, החלטה זו אינה קשורה לתקיפה בסוריה.

1:16 נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, אמר כי טרם הגיע להחלטה על תקיפה צבאית בסוריה. "עוד לא קיבלתי החלטה", אמר אובמה בראיון לרשת PBS, אך הודה כי "יש אופציה צבאית, וניהלתי שיחות בנושא עם צוות הביטחון הלאומי".

0:51 ראשי ועדת המודיעין של הקונגרס טוענים כי הנשיא ברק אובמה לא התייעץ עמם מספיק בנוגע לתוכנית התקיפה בסוריה – כך דיווחו גורמים בקונגרס. אחד הגורמים אמר כי הדיונים סביב הפעולה האפשרית במזרח התיכון עם אנשי ממשל אובמה, הוגבלו ל"עדכונים קצרים ביותר". גורם אחר טען כי חלק מהשיחות בנושא בוצעו באמצעות קווי טלפון לא מסווגים, דבר שהקשה על הצדדים לנהל דיון בנושאים מודיעיניים רגישים או לקבל פרטים על התוכניות הצבאיות של הממשל.

0:25 דובר בית הנבחרים האמריקני, ג'ון ביינר, מאיץ בנשיא ברק אובמה להציג את תוכניות התקיפה המתוכננת בסוריה בעצמו בפני הקונגרס. במכתב ששלח לנשיא אמר ביינר לאובמה כי הוא חייב להסביר את התוקף החוקי שיש לשימוש בכוח בסוריה, כמו גם את "ההשפעות המצופות מההפצצות".

23:42 קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל וראש ממשלת בריטניה דיוויד קמרון שוחחו בטלפון והסכימו כי הממשלה הסורית צריכה "להיענש" נוכח המתקפה הכימית נגד אזרחיה – כך לפי הודעה של הממשלה הגרמנית. שני המנהיגים הבהירו כי השימוש בנשק כימי בפרברי דמשק בשבוע שעבר, הוכח באופן מספק. "הממשל הסורי לא יכול להמשיך לנהוג כך ולהפר את החוק הבינלאומי, ולכן תגובה בינלאומית היא בלתי נמנעת", נמסר מטעם השניים. במקביל, הודיע שר החוץ הבריטי וויליאם הייג כי הפרלמנט הבריטי צפוי לאשר פעולה אשר "תמנע המשך מצב בו עושים שימוש בנשק כימי".

ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון. GettyImages
שוחח עם מרקל על התקיפה. קמרון בלונדון, אתמול/GettyImages

21:19 ממחלקת המדינה האמריקנית נמסר כי סוריה לא יכולה להסתתר מאחורי רוסיה במועצת הביטחון של האו"ם.

19:50 בשאר ג'עפרי, שגריר סוריה באו"ם ביקש ממזכ"ל האו"ם באן קי-מון לחקור את התקפות המורדים בסוריה נגד הצבא. ג'עפרי ציין כי המורדים אחראים לטבח הכימי בדמשק בשבוע שעבר והדגיש כי הצבא הסורי חף מפשע.

18:30 שר החוץ הבריטי וויליאם הייג אמר הערב כי הגיע הזמן שמועצת הביטחון של האו"ם תקבל החלטה על פעולה צבאית בסוריה. מוקדם יותר אמר שליח האו"ם והליגה הערבית לסוריה, לחדר ברהימי, כי לפי החוק הבינלאומי נדרשת החלטה של מועצת הביטחון בכדי לבצע פעולה צבאית בסוריה.

18:25 שר החוץ הטורקי, אחמט דאווטאולו אמר כי כוחות הביטחון של המדינה נמצאים בכוננות חירום בעקבות תקיפה אפשרית של ארה"ב בסוריה. "כל האופציות על השולחן", אמר דאווט-אולו.

18:08 שר הביטחון משה (בוגי) יעלון אמר כי מה שרואים בסוריה הוא חלק מאירוע היסטורי של אחת למאה שנה. "הסורים חצו קו אדום שהניחה ארצות הברית, של אי שימוש בנשק כימי נגד אזרחים". יעלון הוסיף: "ידנו אינה קלה על ההדק, אבל מי שיניח סביבנו שהוא יכול לאתגר אותנו באיזה שהוא איום, הוא ייתקל כמובן בעוצמתנו על כל ניסיון לפגוע בנו ובאזרחינו".

17:35 בפתח דיון הערכת מצב אמר השר להגנת העורף, גלעד ארדן: "אנו מקיימים הערכות מצב שוטפות יחד עם ראש הממשלה ונוהגים באחריות ובשיקול דעת". ארדן הוסיף כי על אף שהערכת המצב הביטחונית היא שסיכויי הירי על ישראל נמוכים, "אנו נערכם לכל תרחיש".

17:10 גורמים בכירים בחיזבאללה אמרו כי במקרה של תקיפה משמעותית של צבא ארה"ב בסוריה תגרור התערבות של הארגון. "חיזבאללה יגיב נגד ישראל", נמסר. "עם זאת", אמר מקור בחיזבאללה, "תקיפה נקודתית בסוריה לא תגרור את התערבות הארגון".

17:06 מזכ"ל נאט"ו אנדרס פוג רסמוסן אמר כי הבדיקות מראות שכוחות של נשיא סוריה, בשאר אסד, השתמשו בנשק כימי כנגד אזרחים. רסמוסן אמר כי לתקיפה כזו חייבת להיות תגובה וכינה אותה "בלתי מתקבלת".

16:56 מזכ"ל האו"ם באן קי-מון אמר כי לשליחי האו"ם נדרשים עוד ארבעה ימים כדי להשלים את החקירה על שימוש בנשק כימי בסוריה. "הם עובדים מאוד קשה, בתנאים ונסיבות מאוד מסוכנים", אמר באן. "ניתן להם להשלים את עבודתם".

נשיא איראן חסן רוחאני. טהרן, אוגוסט 2013. AP
לא רוצים מלחמה חדשה. נשיא איראן רוחאני/AP

16:15 ראש המטות המשולבים של ארצות הברית, מרטין דמפסי, כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי נפגש בירדן בימים האחרונים עם פסגת גנרלים איתם דן "בטרגדיה האנושית המתחוללת בסוריה". לדבריו, ארצות הברית מוכנה עם מגוון רחב של אפשרויות צבאיות.

16:08 הקבינט המדיני ביטחוני אישר לצה"ל גיוס מצומצם של מילואים. גורם ביטחוני אמר היום בצהריים כי הגיוס יהיה "במערכים חיוניים".

14:55 ראש הממשלה בנימין נתניהו בתום ישיבה מיוחדת של הקבינט המדיני ביטחוני: ''בהמשך להערכת המצב הביטחונית שהתקיימה היום אין סיבה לשנות את שגרת החיים. במקביל אנו נערכים לכל תרחיש. צה''ל ערוך להגן מפני כל איום וערוך להגיב בעוצמה על כל ניסיון לפגוע באזרחי ישראל''.

14:53 "מועצת הביטחון של האו"ם צריכה לדחות את ההחלטה על תקיפה בסוריה עד שיתקבלו תוצאות בדיקת הפקחים", כך צוטט היום דיפלומט רוסי בכיר בסוכנות הידיעות אינטרפקס.

14:39 נשיא איראן חסן רוחאני אמר לפני זמן קצר כי "עמי המזרח התיכון אינם מוכנים לקבל מלחמה אזורית חדשה". רוחאני הוסיף כי הוא קורא לאו"ם להמשיך לחקור את נסיבות האירוע האחרון בסוריה בו נעשה לכאורה שימוש בנשק כימי.

לדיווחים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully