וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובטל שחיפש חיים חדשים נמחץ למוות כשישן בפח אשפה

הנריק פיוטרובסקי היה רק אחד מעשרות אלפי פולנים שבאו לאירלנד כדי לחפש חיים חדשים. הוא נאלץ לקבץ נדבות, ומת כשהפח ששימש לו בית הועבר למיחזור. לפני שבועיים: מקרה דומה

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

הנריק פיוטרובסקי היגר לאירלנד מפולין לפני כמה שנים, בתקווה לחפש עתיד טוב יותר. הוא הותיר מאחור את משפחתו ואת חבריו, אך לא הצליח למצוא עבודה בשכר הולם, ובמהרה איבד את ביתו, נאלץ ללון ברחוב, ולקבץ נדבות מעוברים-ושבים.

פיוטרובסקי, בן 43, נהרג בסוף השבוע בדבלין, גופתו אותרה רק אחרי שנפרקה ממשאית מיחזור במרכז הבירה האירית. תברואנים נחרדו לאתר את הגופה, כשפרקו את האשפה ביום שישי באחד ממרכזי הפסולת של העיר.

לדברי המשטרה, פיוטרובסקי ככל הנראה ישן בתוך ערימות נייר, ולא התעורר בזמן שהמשאית הניפה את הפח. לא ברור באיזה פח הוא ישן, שכן המשאית אספה אשפה מ-56 פחים ברחבי העיר. הפחים הם מנפח אחיד של 400 ליטרים. למשטרה יש תצלומים של האיש מקבץ נדבות בכיכר מרכזית בעיר, ככל הנראה מהיום שבו מצא את מותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משאית פינוי אשפה בדבלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקומונים בדבלין דיווחו כי במקביל, נבדק חשד שפיוטרובסקי הוכה בפניו, וחוקרת האם יש ראיות לכך שהוא נרצח ורק לאחר מכן הושלך לפח. שגרירות פולין והאינטרפול מנסים כעת לאתר את בני משפחתו.

לפני שבועיים בלבד דווח על מקרה דומה באנגליה. רנג'יט סינג', חסר בית בן 48, נהרג בחודש ספטמבר אשתקד, אך מהחקירה שהסתיימה לאחרונה עולה כי הוא ישן במכולות אשפה שפונתה לברמינגהאם, ונמחץ למוות על ידי מכונת דחיסה.

מאז שפולין הצטרפה לאיחוד האירופי ב-2004, אירלנד מהווה יעד פופולרי למהגרים ממנה. הפולנים הם המיעוט הגדול ביותר במדינה, ומספרם הוכפל בסוף 2011 והגיע ל-120 אלף, יותר מאשר התושבים הבריטים באירלנד. רבים מהפולנים הגיעו לאירלנד כדי לעבוד כפועלי בבנייה, אך מאז המשבר הכלכלי ב-2008 רבים מהם מצאו את עצמם ללא תעסוקה.

לקריאה נוספת
חסר בית נרדם בפח, פונה למזבלה - ונמחץ למוות
טורניר כדורגל לחסרי הבית: צפו באליפות ההומלסים
הומלס מת - מבלי לדעת שקיבל ירושה של מיליונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully