וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסר בית נרדם בפח, פונה למזבלה - ונמחץ למוות

מחוסר-דיור שנהג ללון בפחי אשפה בעיירה סמתוויק באנגליה פונה יחד עם הפח לאתר מחזור - שם נמחץ למוות על ידי מכונת דחיסה. פועל שהבחין בו ניסה להצילו ללא הצלחה

רנג'יט סינג', חסר בית בן 48, קיווה למצוא מסתור בלילות בתוך מכולות אשפה בעיירה סמתוויק שבמחוז ווסט מידלנד באנגליה, אך לרוע מזלו – הוא מצא בהן את מותו. העיתון "אינדפנדט" הבריטי דיווח שלשום (רביעי) כי מחקירה שנערכה לבירור נסיבות מותו בליל 8 בספטמבר אשתקד - ופורסמה רק אתמול, עולה כי סינג', שישן באחת ממכולות האשפה שהוצבו בעיירה, הועבר למתקן מחזור אשפה מקומי הסמוך לעיר ברמינגהאם, ונמחץ למוות על ידי מכונת דחיסה שבה עובדה הפסולת. חסר הבית ביש המזל סבל מפגיעות קשות בכל חלקי גופו, וזמן קצר לאחר שפועל באתר המחזור הבחין בו – הוא מת.

קשיש מחטט בפח אשפה. רותם דרוב
קשיש מחטט בפח אשפה/רותם דרוב

הפועל, מארק ברדשאו, סיפר לחוקרי התאונה כי ברגע שהבחין באיש בתוך המכונה, עצר מיד את פעולתה, והזעיק את שירותי ההצלה – אך היה זה מאוחר מדי. כמה שעות לפני התאונה הקטלנית, נראה סינג' באחד הרחובות הראשיים של העיירה, ולפי מכריו הוא נרדם באחת ממכולות האשפה שהוצבו סמוך לשדרת חנויות מקומית. חוקר מקרי מוות שהוזעק לאתר מחזור הפסולת קבע כי בדמו של חסר הבית הייתה כמות אלכוהול גבוהה מהממוצע. בתום חקירת המקרה, שארכה חודשים ארוכים, נקבע כי מדובר בתאונה וכי אין מקום להעמיד לדין את מפעילי מתקן המחזור או את העובדים בו.

(עדכון ראשון 22:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully