וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת בת יומה ננטשה בבירה עם פתק: "שמרו עליה"

25.8.2013 / 0:15

ילד ששיחק ברחוב הנביאים בירושלים הבחין בתינוקת והזעיק את הוריו. היא פונתה לבית חולים במצב טוב, כשחבל הטבור מחובר לגופה. כעת מנסה המשטרה לאתר את הוריה

צילום: עומר מירון, עריכה: מיכאל ברגמן

תינוקת, ככל הנראה בת יומיים, נמצאה אתמול (שבת) בכניסה לבית מגורים ברחוב הנביאים בירושלים ועליה פתק שבו נכתב בערבית: "זאת התינוקת שלי – שמרו עליה". ילד ששיחק ליד הבית הבחין בתינוקת ודיווח על כך להוריו שמתגוררים במקום, ואלה הזעיקו את המשטרה. היא נמצאה כשחבל הטבור מחובר עדיין לגופה, ומצבה טוב. היא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים כמדדי גופה תקינים. עובדי רווחה של עיריית ירושלים נקראו לטפל בה והמשטרה פתחה בחקירה במטרה לאתר את הוריה. נבדקת אפשרות שהיא ננטשה בשל אי-יכולתם של ההורים לגדל אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמצאה כשלידה מזון ובגדים. התינוקת שננטשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האדם שעל מפתן ביתו הונחה התינוקת סיפר לוואלה! חדשות כי אשתו פתחה את הדלת של הבית, ראתה את התינוקת ומיד התקשרה למשטרה. "היא התקשרה אליי לעבודה והגעתי מיד הביתה. התינוקת ישנה והיה לה פרצוף מאוד חמוד, והאמת שאין לי מושג למה הניחו אותה דווקא מחוץ לבית שלנו. לדעתנו זו מתנה אבל זו מתנה שאנחנו לא יכולים לשמור עליה. לקחו את התינוקת אל בית החולים ואני מקווה שהיא תהיה בסדר".

פאדי בדרנה, פרמדיק מגן דוד אדום שטיפל בפעוטה סיפר: "מצאנו את הפעוטה כבת יומיים לבושה טוב, בוכה. בדקנו אותה ולאחר שהתרשמנו שמצבה יציב פינינו אותה לבית החולים הדסה הר הצופים. חלק מחבל הטבור היה עדיין מחובר. ליד הפעוטה מצאנו שקית עם דברי מזון ובגדים ומכתב בו נכתב בערבית 'נא לשמור על הילדה'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית ברחוב הנביאים בירושלים שבפתחו נמצאה התינוקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרופ' יעק ברקון מבית החולים הדסה הר הצופים מסר אמש כי התינוקת הובאה לבית החולים כשהיא ערנית וחיונית. "מצבה טוב מאוד, היא חיונית ונחמדה. יטפלו בה גורמי רווחה", אמר. "הבדיקות מלמדות שאין בה סימני זיהום וכי היא לא הושארה זמן רב לפני שנמצאה". פרופ' ברקון הוסיף כי ליד התינוקת הושארו חיתולים ובגדים.

בבית החולים "הדסה", הר הצופים, המטפל בתינוקת שננטשה בירושלים. יואב דודקביץ'
חיונית וערנית. בית החולים הדסה הר הצופים, אמש/יואב דודקביץ'

במקרה שאירע בשבוע שעבר הועברה תינוקת כבת שנה וחצי לתחנת משטרת נצרת עילית, לאחר שנמצאה על ידי עוברי אורח משוטטת ברחוב החצב בעיר. בהמשך אותר בית הפעוטה, שם הועברה לאחריותה של אחותה בת ה-12 ששהתה בבית לבדה. גורמי הרווחה העירוניים עודכנו בפרטי האירוע.

לקריאה נוספת:
בת שנתיים נמצאה משוטטת לבדה בנצרת עילית
חשד להזנחה: תינוק ברח מהגן וזחל לבדו בתל אביב

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

(עדכון ראשון: 16:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully