וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא כל הזמנים בנתב"ג: 73 אלף נוסעים לחו"ל ביום

23.8.2013 / 12:20

רגע לפני שנגמר החופש הגדול ומתחילה שנת הלימודים החליטו אתמול הישראלים לנצל את ההזדמנות ולקפוץ לגיחה קצרה בחו"ל. היעדים המועדפים: ארה"ב, יוון וטורקיה

רגע לפני תום החופש הגדול ופתיחת שנת הלימודים בבתי הספר, ונראה כי הישראלים מנסים לנצל כל שנייה פנויה של חופש עם ילדיהם: אתמול (חמישי) נרשם היום העמוס ביותר אי פעם בנמל התעופה בן גוריון. זאת, לאחר שכ-72,600 נוסעים ב-450 טיסות עברו בשדה. לדבריו של דובר רשות שדות התעופה, עופר לפלר, חרף העומס הכבד והלחץ שניכר במעברים לקראת הטיסות, היום עבר ללא תקלות או אירועים מיוחדים. "ההתגייסות של כל העובדים ברשות שדות התעופה ניכרת בכל פינה", הבהיר לפלר.

עיכובים בטיסות אחרי זיהום הדלק בנתב"ג. שי אוקנין
נוסעים בנתב"ג/שי אוקנין

"עברנו את הימים האחרונים ובעיקר את יום אתמול, שנרשם בו שיא כל הזמנים, באפס תקלות", הוא הוסיף, "ואנחנו כבר נערכים ליציאת הברסלבים שזו חגיגה בפני עצמה ולחגים בהם עם ישראל ממשיך לנדוד". בראשית השבוע יחלו ברשות שדות התעופה בסיכום ראשוני של קיץ 2013 ומנהל נתב"ג, שמואל זכאי, יקיים דיון הערכות לקראת חגי תשרי החלים בחודש ספטמבר.

ומעבר לנתונים המדהימים על כמות הנוסעים הרבה והלחץ הגדול, השאלה המעניינת הבאה בתור, כמובן, היא לאן נוסעים הישראלים? אם כן, על פי הנתונים העדכניים של רשות שדות התעופה מחודש יולי, שלושת היעדים המועדפים על הנוסעים מארץ הקודש הם ארצות הברית, יוון וטורקיה. אחריהן ברשימה נמצאות צרפת, גרמניה ואיטליה.

עוד בנושא:
היום העמוס ביותר בנתב"ג: לאן נוסעים הישראלים?
ביולי עברו בנתב"ג יותר מ-1.5 מיליון נוסעים
בשל הפרעות רדיו פיראטי: ייתכנו שיבושים בנתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully