וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס שב על עקבותיו: "הנוסעים כלואים כבר שעתיים"

15 דקות לאחר ההמראה לרודוס שבה טיסת לנתב"ג ונחתה בשלום. בקרב הנוסעים לא נרשמה פאניקה, למרות שישנם ילדים רבים על המטוס. "זו הייתה בהלה שקטה, הטייס היה קול"

החופשה ברודוס החלה ברגל שמאל. מטוס של חברת ארקיע שהמריא ב-10 בבוקר (חמישי) מנמל התעופה בן גוריון לאי היווני שב על עקבותיו ונחת בשדה זמן קצר לאחר ההמראה. "15 דקות אחרי שהמראנו אמרו לנו שיש בעיה עם המערכת ההידראולית וצריך לחזור לנתב"ג, אבל שהכל בסדר", סיפר ירון, שהיה על המטוס, לוואלה! חדשות. "הטייס אמר שאי אפשר להמשיך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הגיעו כבאיות משני צידי המטוס והתחילו להשפריץ עליו". כך זה נראה, רגע לאחר הנחיתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו כבר שעתיים וחצי כלואים במטוס, אמרו שאי אפשר להוריד אותנו ואי אפשר להחזיר אותנו לטרמינל", הוסיף ירון. "מכיוון שזו טיסה קצרה ליעד קרוב, אין מזון על המטוס אבל מחלקים לנו מים. יש פה מלא ילדים וכולם כבר משתגעים". ירון ציין כי לא נרשמה בהלה רצינית בקרב הנוסעים כשהמטוס שב על עקבותיו ונחת, אמנם ציין כי הייתה נחיתה "מעט מוזרה". "זו הייתה בהלה שקטה, הטייס היה קול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"גררו אותנו לפינה רחוקה בטרמינל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברגע שהמטוס נחת הטייס הסביר ל-285 הנוסעים שעל סיפונו שיבואו לגרור אותם. "הגיעו כבאיות מהצדדים והשפריצו מים, כנראה, כי ראינו נוזלים על הרצפה והרחנו ריח של עשן", סיפר ירון. "חיכינו עוד הרבה זמן ואז גררו אותנו לפינה רחוקה בטרמינל. מאז אנחנו כאן. כולם בסדר יחסית, רגועים, מקווים שיתקנו את התקלה בקרוב".

מחברת ארקיע נמסר: "טייסי מטוס ארקיע מסוג 757 שיצא לרודוס הבחינו לאחר ההמראה בנורית חיווי המצביעה על חשד לבעייה הידראולית. מטעמי בטיחות טיסה המטוס שב לנחיתה רגילה. המטוס נבדק וברגעים אלה הוא יוצא שוב ליעדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully