וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: זוג הטרנסג'נדרים רוצה לעשות היסטוריה

ג'יימי שנולדה כבן ולואיס שהיה בעבר ילדה בשם סמנת'ה נפגשו והתאהבו. הם החליטו לצאת בפומבי עם סיפורם האישי המורכב כדי לנסות ולהביא לשינוי בתפיסה ולהילחם בסטריאוטיפים

עריכה: מיכאל ברגמן

ג'יימי בת ה-20 ולואיס דיוויס בן ה-25 נפגשו לראשונה לפני שנה ומאז הם בלתי נפרדים. הם מתגוררים יחד בברידג'נד שבדרום ויילס ולאחרונה אף התארסו. אך בני הזוג, שלא בילו יום אחד בנפרד מאז שנפגשו לראשונה, עדיין לא התקרבו זה לזו באופן אינטימי. "זה קשה", הם אומרים, "מכיוון שאנחנו עדיין לא מרגישים בנוח עם הגוף שלנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלתי נפרדים. ג'יימי ולואיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'יימי איגל שנולדה כבן, ולואיס דיוויס שהיה בעברו ילדה בשם סמנתה, עוברים בשנים האחרונות תהליך של שינוי מינם, זה לצד זו, וממתינים לרגע שהתהליך יושלם, וסוף סוף ירגישו שלמים עם גופם. הם אף החליטו להפוך את מסעם האישי לפומבי ו"לעשות היסטוריה", למרות שמאז הם מוצאים עצמם קורבנות לפשעי שנאה ארסיים. ג'יימי אף סיפרה כי היא לא יכולה לצאת מביתה באותה התדירות שיכלה בעבר. לעיתים קרובות עוקבים אחריה וצועקים לעברה ממכוניות חולפות. לאחרונה היא אף החלה לקחת תרופות נגד דיכאון.

"זה כמו הומואים, שחורים ונשים - לאף אחת מהקבוצות הללו לא היו הזכויות שיש להן היום לולא היו נלחמים כדי לשנות את הסטריאוטיפים והתפישות השליליות", סיפרה ג'יימי בראיון לתחנת השידור הבריטית ITV. "כשאני נחשפת בפומבי, אני מרגישה כאילו אני עושה קצת היסטוריה משלי, כדי לעזור לשינוי". מלבד ההצקות, נראה כי המעשה של השניים סייע למשפחות אחרות. "כל כך הרבה אנשים אמרו לי שהייתי להם להשראה והמון אנשים באים אליי לייעוץ, ובכלל זה הורים לילדים צעירים", אמרה ג'יימי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

זה לא הגוף הלא נכון – זה החלקים הלא נכונים

ג'יימי ולואיס, זוג סטודנטים, מספרים כי הם לא זוכרים את החיים לפני שחלמו להיות חלק מהמין השני. "זה לא הגוף הלא נכון שיש לי – אלו רק החלקים הלא נכונים. אני ממש שונא את העבר שלי וניסיתי לחתוך (את החלקים הללו) כנער. אבל אני מקווה שזה ישתנה לאחר הניתוח שאעבור בשנה הקרובה", סיפרה ג'יימי, שהחלה את התהליך לפני ארבע שנים.

הם נפגשו כשלואיס הזמין את ג'יימי להרצות בפני קבוצה באוניברסיטה שלו, בעוד שהוא נערך לצאת בפניהם כטרנסג'נדר. "אני יודעת כמה זה קשה לצאת בפני בני המשפחה וחברים", אמרה. "ידעתי מאז שהייתי בת שלוש. תמיד התלבשתי בבגדי בנות עוד כילד. האדם הראשון שסיפרתי לו הייתה אחותי. היא קיבלה את זה יפה מאוד. למשפחה שלי לוקח הרבה זמן". לואיס סיפר שהוא היה נרגש יותר לבקש מג'יימי את מספר הטלפון שלה מאשר לספר לקבוצה שלו באוניברסיטה שהוא טרסנג'נדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully