וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הזמין לביתו כספת - וגילה בתוכה מריחואנה

תושב עיירה קטנה באוהיו קיבל לידיו את הכספת שהזמין באינטרנט לצורך אחסון כלי הנשק שברשותו. למרבה התדהמה הוא גילה בה עשר שקיות עם הסם. "מעולם לא ראיתי דבר כזה"

גבר מהעיירה הקטנה שלבי שבמדינת אוהיו בארצות הברית הזמין דרך האינטרנט כספת ביתית לצורך אחסון כלי הנשק שברשותו. כשקיבל את המשלוח לביתו, הופתע האיש לגלות שהכספת החדשה בגובה 182 סנטימטרים שהזמין אינה ריקה, אלא מכילה עשר חבילות עטופות שבתוכן סם מסוג מריחואנה במשקל 127 ק"ג ובשווי 425 אלף דולרים.

"אני משרת ברשויות החוק במשך 47 שנים, אבל מעולם לא ראיתי דבר כזה", סיפר שריף העיירה, ג'ון ל. לנהרט, שקיבל לידיו את כלי האחסון מידיו של האזרח הנדהם. "זה מאוד אפקטיבי אם חושבים על זה", אמר בחיוך. "חבילות עטופות בצורה הדוקה על מנת לשמור על הסמים מפני טמפרטורה גבוהה. כלבי הרחה ככל הנראה לא יצליחו לזהות כך את הסמים".

לנהרט הוסיף כי ככל הנראה "איפה שהוא בדרך ממקסיקו לאוהיו הסמים הושמו בכספת הלא נכונה ונשלחו לאדם הלא נכון". הוא הבהיר כי המשטרה אינה חושדת באיש שאליו הגיעה הכספת לבסוף, כי הוא קשור בצורה כלשהי לסמים שנמצאו בתוכה. במקביל, שיטת משלוח הסמים המקורית שהתגלתה באוהיו עוררה את חשדם של חוקרי הרשות ללוחמה בסמים בארצות הברית, שחוקרים כעת חשד לכך שזו אינה הפעם הראשונה שכספת לאחסון נשק משמשת כלי לשם הברחת סמים.

"האיש הוציא 1,700 דולרים כדי לקבל משלוח של מריחואנה למקום שהוא בחר", סיכם את הסיפור בבדיחות הדעת סגנו של לנהרט, ג'ים פריי. "זה די זול".

לקריאה נוספת:
אורוגוואי בעננים אחרי אישור החוק לגדל מריחואנה
אחרי אמסטרדם: מריחואנה תהיה חוקית בברלין?

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully