וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ילדה בת 9 עפה מטרמפולינה - ומתה

אוקלי סידוול שיחקה בחצר ביתה בעיירה קטנה במדינת יוטה. בזמן שישבה על המקפצה, הגיע לפתע רוח חזקה שהעיפה אותה ממנה עשרות מטרים וגרמה למותה. "לבם של כולם נשבר"

עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

תאונה מצערת בארצות הברית: אוקלי סידוול, ילדה בת תשע מהעיירה פנגוויץ' שבמדינת יוטה, מתה השבוע מפצעיה לאחר שרוח חזקה ביותר העיפה אותה מהטרמפולינה שעליה קפצה בחצר ביתה. סידוול המסכנה שיחקה ביום שלישי האחרון יחד עם בני דודה שהגיעו לבקרה ולשחק עמה. במהלך ההשתובבות המשותפת קפצו הילדים על המקפצה שניצבה בחצר הבית. כשהחליטה סידוול לסיים לקפוץ, התיישבה על הטרמפולינה כדי לנעול בחזרה את נעליה. לרוע מזלה, רוח חזקה שנשבה באותה עת בעיירה המדברית גרמה למתקן השעשועים עליו ישבה להתנתק מן האדמה, והעיפה את סידוול למרחק של כ-45 מטרים, עד שצנחה אל הקרקע ונפצעה באורח קשה מאוד. אמבולנס פינה אותה לבית החולים, שם מתה מפצעיה.

"אוקלי הייתה עימנו תשע שנים נפלאות והייתה מלאת חיים", נכתב במודעת האבל שפרסמה משפחתה לאחר מותה. "היא חייתה אותם בדרך המלאה ביותר שניתן, וחלקה את שמחת החיים שלה עם כל מי שסבב אותה".

לטענת שריל צ'רץ', דוברת משרד השריף המקומי, לא ניטל להטיל את האשמה למותה של הילדה המסכנה על שום גורם. "זו לא אשמתו של אף אחד", אמרה. "זו פשוט תאונה מטורפת". צ'רץ' סיפרה כי כל חברי הקהילה של העיירה הקטנה, שמונה על פי מפקד האוכולסין האחרון 1,623 תושבים, אבלים על מותה של סידוול. "לבם של כל כך הרבה אנשים נשבר", סיפרה בעצב. "קשה לעכל את שאירע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully