וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות חמורה: רעולי פנים תקפו פלסטיני ליד מגרון

יהושע בריינר

18.8.2013 / 15:46

הפלסטיני, רועה צאן מהכפר מוחמאס, הותקף על ידי שישה חשודים במוטות ברזל בעת שהתקרב למאחז רמת מגרון עם עדרו. החשודים נמלטו מהמקום. הוא סובל משברים וחבלות בגולגולתו

אלימות חמורה נגד פלסטיני ליד מאחז בבנימין: שישה רעולי פנים תקפו הבוקר (ראשון) רועה צאן פלסטיני שהתקרב אל המאחז רמת מגרון, היכו אותו בראשו בעזרת מוטות וסכינים ונמלטו מהמקום. הפלסטיני, נאג'ח אבו עלי, בן 47 מהכפר מוחמאס הסמוך, פונה על ידי הסהר האדום לבית חולים ברמאללה כשהוא סובל משברים בגולגולתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הוכה בראשו עם צוטות וסכינים. אבו עלי לאחר התקיפה האלימה/מערכת וואלה, צילום מסך

המקרה אירע בשעות הבוקר כאשר אבו עלי חצה את כביש 60 לכיוון המאחז, שם נמצאים שטחי מרעה פלסטינים. אבו עלי היה חלק מקבוצה של רועי צאן שרעו ביחד עם עדרו. לפי דיווחי הפלסטינים, בצד השני של הכביש המתינו לו שישה מתנחלים רעולי פנים שהחלו לתקוף אותו בצורה אלימה, בין היתר בעזרת מוטות ברזל. כמה מהם תקפו גם את הצאן שהיה ברשות אבו עלי והרגו עז וכבשה בעזרת סכין. כל ששת התוקפים נמלטו מהמקום. רועי הצאן האחרים הגיעו במהרה, עלו לכביש 60 ופינו אותו מהמקום. מתמונות שהפיץ ארגון בצלם נראה אבו עלי כשהוא חבול בצורה קשה בפניו, מה שמעיד לדברי הארגון על התקיפה האלימה והקשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סובל משברים בגולגלתו. נאג'ח אבו עלי/מערכת וואלה, צילום מסך

מזה כמה שנים שהמאחז רמת מגרון נחשב לאחד המקומות המועדים לעימותים, בין היתר בשל קבוצת בני נוער וצעירים המתחזקים את המקום, שכבר פונה כבר מספר פעמים בעבר. לא אחת התלוננו פלסטינים כי הצעירים מהמאחז תוקפים אותם, עוקרים את עציהם וגורמים נזק לרכושם. התקיפה הנוכחית של אבו עלי נחשבת לאלימה ביותר שאירעה באזור בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully