וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הנסיכה דיאנה נרצחה על ידי איש צבא בריטי?

הסקוטלנד יארד חוקר מידע חדש, ממנו עולה חשד שהנסיכה מווילס לא נהרגה בתאונה בפריז עקב רשלנות של נהג המרצדס כפי שסברו בתחילה, אלא נרצחה על ידי גורם בצבא המלכה

16 שנים לאחר מותה של הנסיכה דיאנה בתאונת דרכים קטלנית בפריז, חשפה אתמול (שבת) רשת סקיי הבריטית כי הסקוטלנד יארד חוקר מידע חדש בנוגע לנסיבות מותה, ואשר ממנו עולה חשד לכך שהיא נרצחה. על פי הדיווח, מרכיבי המידע שהועברו לחוקרים, ביניהם קטעים מתוך יומנה של דיאנה, עולה חשד לכך שהנסיכה מווילס, בן זוגה המיליארדר דודי אל-פאייד והנהג הפרטי שלהם הנרי פול נהרגו על ידי חבר בצבא הבריטי. המידע הועבר לסקוטלנד יארד על ידי המשטרה הצבאית המלכותית, וייחקר על ידי מומחים לחקירות רצח במפקדת הפשעים המיוחדים של הארגון. אולם, יחד עם זאת, הובהר כי לא מדובר בפתיחת חקירה מחודשת בתיק, אלא רק בבחינת המידע החדש.

הנסיכה דיאנה. Tim Graham, GettyImages
נרצחה? הנסיכה דיאנה/GettyImages, Tim Graham

דיאנה, אל-פאייד ופול נהרגו ב-31 באוגוסט 1997 לאחר שמכונית המרצדס בה נסעו הידרדרה לתעלה בפריז. נסיבות מותם נחקרו במשך כמה חודשים על ידי חוקר בריטי. באפריל 2008 התקבלו מסקנות החקירה, שקבעו כי התאונה נגרמה עקב "נהיגה רשלנית של נהג המרצדס", שניסה להימלט מצלמי הפפראצי שרדפו אחריהם החל מהרגע שעזבו את מלון ריץ בעיר.

הנסיכה דיאנה, אשתו לשעבר של הנסיך צ'ארלס, ואמם של הנסיכים וויליאם והנרי, הייתה בת 36 במותה. במהלך החקירה התברר עוד כי נהג המרצדס בה היא נסעה היה שתוי, וכי היא ובן זוגה לא היו חגורים. דובר מטעם בית המלוכה הבריטי מסר כי לא תהיה כל תגובה לנושא זה מטעם אף גורם מקרב בני משפחתה של הנסיכה המנוחה.

לקריאה נוספת:
דיאנה, תרימי! "הנסיכה המנוחה יצאה למועדון גייז כדראג"
מצמרר או מבריק? דיאנה בת 50, על שער "ניוזוויק"

(עדכון ראשון: 21:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully