וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנה, תרימי! "הנסיכה המנוחה יצאה למועדון גייז כדראג"

מלווה בקומיקאית בריטית ידועה ובסולן "קווין", פרדי מרקורי, נטען שהנסיכה יצאה לערב במועדון גייז לונדוני, לבושה כגבר. "לא הבחינו בה, היא נראתה כמו בחור צעיר ויפה"

חייה הפרטיים של הנסיכה המנוחה דיאנה ממשיכים לעניין את הציבור גם 16 שנים לאחר שמצאה את מותה בתאונת דרכים בפריז, כשניסתה לחמוק מצלמים שדלקו אחריה. חלקים מספר שפרסמה הקומיקאית הבריטית קליאו רוקוס, שהתפרסמו ב"סאנדיי טימס", משחזרים כיצד היא, הנסיכה וסולן להקת קווין פרדי מרקורי, יצאו ערב אחד למועדון גייז בדרום לונדון, כשדיאנה מחופשת לגבר.

הנסיכה דיאנה. Tim Graham, GettyImages
"היא נראתה כמו בחור צעיר ויפה". הנסיכה דיאנה כבחורה, דווקא, צעירה ויפה/GettyImages, Tim Graham

לדברי רוקוס, מרקורי הלביש את דיאנה בז'קט צבאי, כובע ומשקפי שמש ומבלי המועדון כלל לא זיהו אותה. "כשנכנסו פנימה היינו בטוחים שישר יזהו במי מדובר ושהיא תיחשף בתוך רגע", כתבה רוקוס, "אבל הם לא הבחינו בה. היא די נבלעה בהמון. אבל היא אהבה את זה".

לצד זאת, הוסיפה רוקוס, נוכחותו הנוצצת של מרוקרי במועדון (ושל רוקוס המפורסמת בעצמה) משכה את מרבית תשומת הלב של המבלים במקום, ודיאנה הייתה יכולה להזמין לעצמה משקאות בזהותה הבדויה. רוקוס ציינה כי היא לא יודעת אם הנסיכה קיבלה הצעות מגונות במועדון, למרות שהודתה כי "היא נראתה כמו בחור צעיר ויפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully