וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניידת מוות ונץ-נסיך: התמונות המדהימות של השבוע

(צילומים: רויטרס, AP ו-GettyImages)

17.8.2013 / 10:10

בהודו חגגו עצמאות צבעונית, בטאיוואן שתו פרצופים, בארצות הברית הנשיא איבד שליטה על הכדור ובכל העולם הביטו לשמיים. ומה בבית שמש? בחרנו לכם את התמונות שעשו את השבוע

תמונות השבוע. רויטרס
תמונות השבוע/רויטרס

השוטר המצרי המוטל מת על הכביש היה בניידת שהושלכה ביום רביעי מגשר שישה באוקטובר בקהיר. אירועי הדמים שהחלו במצרים ביום רביעי, עם תחילתו של המבצע לפינוי המפגינים, תומכי הנשיא המודח מוחמד מורסי, גבו עד כה את חייהם של כ-700 בני אדם.

הפכים משלימים

תמונות השבוע. רויטרס
תמונות השבוע/רויטרס

גור הקופים הזה, מסוג קפוצ'ין, השתעשע ביום שישי כאשר נתלה הפוך, כשהוא צמוד לאמו, בפארק דל-אסטה בקראקס, בירת ונצואלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

נפל שדוד

תמונות השבוע. רויטרס
תמונות השבוע/רויטרס

קרלוס צ'ינין הברזילאי המתחרה בקרב עשר, היה מותש ביום ראשון באליפות העולם באתלטיקה המתקיימת בימים אלה במוסקבה. צ'ינין רשם הישגים נאים וסיים במקום החמישי, לא הרחק ממדליית הארד.

חרדים לעצמות

תמונות השבוע. רויטרס
תמונות השבוע/רויטרס

ביום שני החלו התפרעויות של חרדים באתר בנייה בבית שמש. אלה מחו על כך שבנייני מגורים חדשים נבנים במקום שבו התגלו עצמות של יהודים. השוטר שבתמונה נאלץ לפנות בכוח את אחד מאנשי החסידות הקנאית "תולדות אהרן", המהווה פלג בעדה החרדית, לאחר שסירב לעזוב את המקום בכוחות עצמו.

כרטיס קים

תמונות השבוע. רויטרס
תמונות השבוע/רויטרס

שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, ביקר לאחרונה במפעל בבירה פיוניאינג המייצר לכאורה את הטלפון הנייד החדש והמשוכלל "ארי-ראנג". בתמונות ששידרה הטלוויזיה הממלכתית של הדיקטטורה המבודדת נראה הרודן הצעיר מביט באריזות הסמארטפונים, כשלצדו קצינים הרושמים בפנקסיהם את דבריו. בלוגרים המתמחים בטכנולוגיה ובטלפונים סלולריים כתבו כי ה"סמארטפון החדש" מיוצר למעשה בסין, וככל הנראה מועבר באופן חשאי למדינה השכנה.

רעד קל בכנף

תמונות השבוע. רויטרס
תמונות השבוע/רויטרס

הקונדור האנדי שבתמונה נאלץ ביום שני לספק דגימת דם לווטרינר שטיפל בו בבית החולים בלוס אנדס שבצ'ילה, כ-80 קילומטרים מצפון לבירה סנטיאגו. כ-20 קונדורים, מהעופות הגדולים ביותר, נמצאו בתחילת השבוע במדינה הדרום-אמריקנית כשהם מגירים קצף מהמקור ולא מצליחים להמריא. שניים מהם אף מתו. לפי אחת ההערכות, הציפורים הנדירות ניזונו משועלים ופרות שנחשפו לחומרי הדברה.

פנים בקפה

תמונות השבוע. רויטרס
תמונות השבוע/רויטרס

הזוג הטאיווני הצעיר הזה לגם ביום שלישי מכוס קפה שעל קצפו מתנוססת תמונתם. התמונה עשויה דיו שאינו רעיל ומותאם למאכל.

בקרוב אצלכם

תמונות השבוע. רויטרס
תמונות השבוע/רויטרס

ביום חמישי השתתפו אלפי ילדים, כמו גם למעלה ממיליארד אזרחים אחרים, בחגיגות יום העצמאות ה-66 של הודו, שקיבלה את עצמאותה מבריטניה ב-1947. הילדים שבתמונה, שיצרו את דגלה של הדמוקרטיה הגדולה בעולם, צולמו מחוץ למבצר האדום בדלהי העתיקה, שם נשא ראש הממשלה מנמוהן סינג את נאום יום העצמאות המרכזי.

גשמי קיץ

תמונות השבוע. GettyImages
תמונות השבוע/GettyImages

מטר מטאורים, ששמם המדעי הוא פרסאידים, נצפה בימים ראשון ושני בכל רחבי העולם. המטר מתרחש מדי שנה כאשר כדור הארץ חולף דרך שובל שרידי קרח ואבק שהותיר שביט "סוויפט-טאטל". השנה חלפו המטאורים בקצב של כ-100קילומטרים בשעה. התמונה צולמה ליד מצפה הכוכבים במנצ'סטר, בריטניה.

הנסיך והנץ

תמונות השבוע. AP
תמונות השבוע/AP

הנסיך הבריטי והאב הטרי ויליאם בחן ביום רביעי מקרוב נץ בתערוכה שהתקיימה באנגלסי שבצפון ווילס. התערוכה היא האירוע החקלאי הגדול ביותר הנערך בצפון ווילס, ומשתתפיה התכבדו הפעם בנוכחותו של הדוכס מקיימברידג'.

מחאה בספרדית

תמונות השבוע. AP
תמונות השבוע/AP

ביום רביעי פינתה משטרת מדריד בכוח פעילים של תנועת המחאה "הפלטפורמה לקורבנות המשכנתא" (PAH). אלה ניסו למנוע את פינויה של משפחה בת עשר נפשות שביתה יועד להריסה.

שביזות יום א'?

תמונות השבוע. AP
תמונות השבוע/AP

נשיא ארצות הברית ברק אובמה הוא אולי אדם קר רוח, אולם כשהוא מחטיא את החור במשחק הגולף, גם הוא מתקשה להישאר אדיש. בתמונה: אובמה ביום ראשון על כר הדשא באי מרתה'ס ויניארד במסצ'וסטס, שם נפש השבוע בחברת רעייתו ובנותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully