וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנחה קרעה בטעות רשת - ויתושים מילאו את האולפן

לואיס מינצ'ין מתכנית הבוקר של ה-BBC דנה בעקיצות יתושים בקיץ - והושיטה ידה לקופסה בה היו כמה מהחרקים המעופפים. אך באותו הרגע הכל השתבש - והיתושים יצאו לחופשי

כשתכנית הבוקר של ה-BBC בחרה להקדיש כמה דקות לשאלות על טיפול בעקיצות יתושים, ההפקה החליטה שלא לקחת שום סיכון: קופסה אטומה ובה זבובים הובאה לאולפן, שבצידה חור המכוסה ברשת הגנה, דרכה יכלו המנחים להכניס את ידם ולראות את מי יעדיפו החרקים מבלי להסתכן בעקיצה.

למרבה הצער, כשהמנחה לואיס מינצ'ין ניסתה להכניס את ידה דרך הרשת, היא קרעה אותה לחלוטין – והותירה את הדרך פנויה לנחיל של יתושים שהתעופף לו בתוך האולפן. המנחה הפופולארית לא הצליחה שלא לצחוק כשהבינה את שעשתה. היא ועמיתה לתכנית, ביל טרנבול, ראיינו באותה העת את ד"ר ג'יימס לוגן, מבית הספר להיגיינה ורפואה טרופית בלונדון, ושאלו אותו כיצד מזג האוויר החם והלח מהווה סביבה מושלמת עבור היתושים. השניים הכניסו את ידם לתוך הקופסה וכשהגיע תורה של מינצ'ין, כאמור, היא קרעה את הרשת.

למרות ניסיונותיו של ד"ר לוגן לעצור מבעדם לצאת – היתושים החלו להתעופף באולפן. מינצ'ין הנבוכה התבדחה שלה ולחרקים המעופפים "יחסים רעים" ושאלה את אנשי ההפקה אם יש להם תרסיס נגד יתושים. במקביל, המצלמה תיעדה את המתרחש בחדר החדשות – שם המנחה סיימון מקוי נופף בידיו בעצבנות – לאחר שהפולשים הגיעו גם אליו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלשו גם לאולפן הסמוך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully