וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה בגן חיות באירלנד: טפיר נגס בבת שנתיים

היונק הברזילאי בעל השיניים החדות, הידוע כחיה הגדולה ביותר באמריקה הדרומית, תקף את הפעוטה ופצע אותה קשות בבטנה ובידה. אמה, שנחלצה לעזרתה, נפצעה גם היא

תינוקת בת שנתיים נלקחה ביום רביעי השבוע על ידי אמה לטיול שלו בגן החיות העירוני של דבלין, בירת אירלנד. אולם, דבר לא הכין אותן לאירוע האלים שעתיד היה לפקוד אותן בהמשכו של היום. במהלך הסיבוב בין השטחים המגודרים שבהם מוחזקות החיות בגן, הגיעו השתיים לאזור שבו הוחזק יונק נדיר מסוג טפיר ברזילאי.

בשלב מסוים, להפתעתן הרבה, תקף אותן הטפיר, שנחשב לגדול ביותר מבין החיות שמוצאן באמריקה הדרומית ואף ידוע כבעל שיניים חדות במיוחד. הוא נגס בבטנה של הפעוטה המסכנה ופצע אותה בידה. האם, שנחלצה לעזרת בתה הקטנה נפצעה גם היא במהלך התקרית הלא נעימה. השתיים קיבלו סיוע רפואי ראשוני במקום האירוע. לאחר מכן, הובהלה הפעוטה לבית חולים לילדים לצורך ניתוח. גם אמה נלקחה לאשפוז ומעקב בבית החולים.

טפיר. GettyImages
בעל שיניים חדות במיוחד. טפיר/GettyImages

הנהלת גן החיות כינתה את האירוע הלא נעים "תאונה מצערת", ופרסמה הודעה לפיה נפתחה חקירה. "הנהלת גן החיות של דבלין מעוניינת להבהיר שמדובר בתאונה בודדת", אמר דובר מטעם הנהלת הגן. "אנחנו גם מבקשים להדגיש שהדאגה המידית שלנו נתונה לבריאותם ולרווחתם של שני קורבנות התאונה".

יום האם במשפחת טפיר. לימה, פרו. 10.5.2012. רויטרס
בני אדם לא נכללים בקרב אויביהם הטבעיים. זוג טפירים/רויטרס

הטפיר הברזילאי חי במקור סמוך למקורות מים ביער האמזונס באמריקה הדרומית, ממזרח להרי האנדים. תחום תפוצתו הוא הנרחב ביותר מבין תחומי התפוצה של הטפירים, והוא משתרע ברוב תחומיה של היבשת. אויביו הטבעיים של הטפיר הם תנינים וחתולים גדולים, כדוגמת היגואר והפומה. אולם, לצערן הרב של האם ובתה הקטנה, שתיהן הפכו בעל כורחן למשך כמה דקות של אימה להיות חלק מאויביה של החיה, משום שנאלצו לחוות מנחת זרועה של החיה בעלת השיניים החדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully