וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה בשפלה: האב נהרג, שלושה מילדיו נפצעו קשה

ההרוג, כבן 40, נלכד תחת משאית שבה התנגש רכבו בצומת כנות. אחת מבנותיו, בת 14, נפצעה קשה, שניים בני 7 ו-3 נפצעו בינוני-קשה, ובת 4 נפצעה קל. "נהג המשאית לקה בחרדה"

צילום: שי מכלוף, דניאל בוק; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ' תגיות: תאונות דרכים צומת כנות

גבר כבן 40 נהרג וארבעת ילדיו נפצעו בתאונת דרכים קשה הבוקר (חמישי) בכביש גבעת וושינגטון, סמוך לצומת כנות שבשפלה. כפי הנראה מכונית פרטית שהגיעה מכיוון אשדוד התנגשה מאחור במשאית שעמדה ברמזור. נהג המכונית הפרטית נלכד תחת המשאית, ולאחר שחולץ, נקבע מותו. נהג המשאית נחקר.

אחת מבנותיו של הנהג, נערה בת 14, נפצעה באורח קשה, שני ילדים בני שבע ושלוש נפצעו באורח בינוני עד קשה, וילדה נוספת בת ארבע נפצעה באורח קל. הנפגעים טופלו על ידי צוות מגן דוד אדום ופונו לבית החולים קפלן ברחובות, כששלושה מהילדים מורדמים ומונשמים. בן השלוש הועבר לחדר ניתוח. אם המשפחה שוהה בחו"ל.

תאונת דרכים בצומת כנות. אוגוסט 2013. שי מכלוף
זירת התאונה, הבוקר/שי מכלוף

שי אלזמי, פרמדיק מד"א, סיפר כי מדובר בתאונה קשה. "ברכב הפרטי ישבה משפחה שלמה שהגבר הנהג היה לכוד ופצוע אנוש, האישה לצדו נפגעה קשה ופונתה עם טיפול נמרץ לבית חולים ביחד עם ילדיה כשהם פצועים בינוני-קשה. בשלבים מאוחרים יותר, יחד עם צוות הכיבוי, הצלחנו לחתוך את גג הרכב ולחלץ את הנהג. ניסינו להעניק לו טיפול מציל חיים אך לאחר החילוץ, לא נותר אלא לקבוע את מותו".

אלזמי הסביר כי המכונית הפרטית נלכדה תחת החלק האחורי של המשאית. "נהג המשאית תחילה אמר שהוא בסדר, ולאחר מכן אמר שלא מרגיש טוב וחש חרדות". לגבי הילד שנפצע באורח בינוני, הוא הוסיף: "ניסינו להרגיע את הילד עם חובשת שפינתה אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תאונת דרכים בצומת כנות. אוגוסט 2013. שי מכלוף
תאונת דרכים בצומת כנות. אוגוסט 2013/שי מכלוף
תאונת דרכים בצומת כנות. אוגוסט 2013. מד"א
תאונת דרכים בצומת כנות. אוגוסט 2013/מד"א
תאונת דרכים בצומת כנות. אוגוסט 2013. מד"א
תאונת דרכים בצומת כנות. אוגוסט 2013/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully