וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריב נהרג בתאונה בכביש 6, חפציו האישיים אבדו

בני משפחתו של יריב ברק טרם קיבלו את החפצים האישיים שלו, ביניהם פלאפון ומחשב נייד, והם משוכנעים שהם הגיעו לידיים זרות. המשטרה: "בזירה הייתה אשפה רבה, הטענה תיבדק"

צילום: טל אנגלנדר, שי מכלוף; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

"הודעת ה-SMS האחרונה בפלאפון של יריב הייתה מאבא שלו, שבישר לו שהוא קיבל את המלגה ללימודים לתואר שני בשדה בוקר. היינו רוצים לדעת אם הוא לפחות ראה את ההודעה לפני שנהרג, אם זכה לקבל את החדשות הטובות האלה" - כך סיפר יוני, בן דודו של יריב ברק שנהרג בתאונה הקטלנית בכביש 6 בתחילת השבוע, שחפציו האישיים הלכו לאיבוד וטרם הושבו לידי המשפחה.

יריב ברק ההרוג השלישי מהתאונה בכביש 6. באדיבות המשפחה
"חשוב לנו לקבל את הדברים שלו בחזרה". יריב ברק/באדיבות המשפחה

"הגיע לבית המשפחה קצין שבא לקחת דגימות דנ"א, כדי לזהות את גופתו של יריב והביא את המפתחות שלו", אמר היום (חמישי) יוני לוואלה! חדשות. "אחר כך הגענו, המשפחה, לקצין משטרה אחר, שהחזיר לנו את הארנק שלו. נסענו למשטרת מחוז דרום על מנת למצוא את התיק, היו כמה תיקים של חיילים, של אנשים אחרים, אבל התיק של יריב לא היה, הדברים לא נמצאו". יוני סיפר בצער כי המשפחה עושה הכל כדי לאתר את התיק, שהכיל את חפציו האישיים של יריב, ביניהם המחשב הנייד שלו ועליו עבודת הסמינר האחרונה שלו, שהיה אמור להגיש כדי לסיים את התואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תאונה קטלנית בין אוטובוס למשאית במחלף שורק בכביש 6, אוגוסט 2013. יותם רונן
"המשטרה טענה כי ככל הנראה החפצים של יריב התערבבו עם אשפה וחפצים אחרים באזור התאונה"/יותם רונן

לדבריו, המשטרה טוענת כי ככל הנראה החפצים של יריב התערבבו עם אשפה וחפצים אחרים באזור התאונה וכי אי אפשר למצוא אותם. "אני לא מאמין לזה בעליל. אין מצב שזה קרה. המשאית הייתה במקום אחד, האוטובוס בהמשך. רוב הסיכויים שיריב שם את התיק בין הרגליים, הוא לא הועף רחוק מדי". יוני מודאג שמא התיק נגנב או הגיע לידיים זרות, או שאולי למי שמצא אותו לא נעים להחזיר. הוא החל בפרסום המקרה בפייסבוק ומקווה שדרך כך יגיעו למי שהתיק נמצא אצלו - כדי שיחזיר אותו לידי המשפחה. "אולי התיק הגיע לבתי החולים יחד עם הפצועים, ובתוך כל האנדרלמוסיה הזאת לא שמו לב אליו", אמר. "אנחנו מבחינתנו לא נבוא בטענות, העיקר שנקבל את החפצים האישיים של יריב בחזרה".

צילום אווירי של התאונה הקטלנית בכביש 6, אוגוסט 2013. יחידה אווירית- משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה/חטיבת דובר המשטרה, יחידה אווירית- משטרת ישראל

מאגף התנועה במשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל משתתפת בצערן של משפחות ההרוגים. האירוע נחקר בימים אלה במקצועיות וברגישות הראויה. מדובר בזירה קשה ומורכבת עם שפוכת אשפה רבה. חפצים אישיים שנמצאו בזירה הוחזרו למשפחות ולפצועים. באשר לטענת המשפחה, זו תיבחן ותיבדק על ידי צוות החקירה המטפל בתיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully