וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפרשת מין חמורה בהתנחלות: "3 קטינות נאנסו"

יהושע בריינר

14.8.2013 / 11:46

המשטרה עצרה 3 צעירים בחשד שאנסו נערות בנות 14 ו-16 וילדה בת 11. לטענת החשודים, המעשים היו בהסכמת הבנות, וחלקם אף ביוזמתן. החשודים מובאים לדיון בהארכת מעצרם

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו אמש בפעילות של מרחב שומרון במשטרה, בחשד לאינוס ובעילה אסורה בהסכמה של שתי נערות בנות 14 ו-16, וילדה בת 11, תושבות אחד היישובים בבקעת הירדן. הבוקר (רביעי) תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה.

על פי החשד, שלושת הגברים המתגוררים ביישוב היו בקשר עם שלוש הבנות, קרובות משפחה, ונהגו לשכב עמן. בין היתר חושדים במשטרה כי במספר מקרים נעשו המקרים ללא הסכמת הבנות, שמסרו את עדותן למשטרה. החשודים, שני יהודים ובן מיעוטים, טוענים מצדם כי כל המעשים נעשו בהסכמה מלאה - חלקם אף ביוזמת הבנות. משפחת הבנות מוכרת הן למשטרה והן לרשויות הרווחה. במשטרת מחוז ש"י ממשיכים לחקור את הפרשה.

ראש מחלק נוער במרחב שומרון, פקד אילן מחכה אמר הבוקר לוואלה! חדשות כי ישנו חשד שמדובר ביותר ממקרה אחד. "בשלב זה אנו נעזרים בגורמים חיצוניים בפרשה, בהם גם חוקרי ילדים", אמר. "אני מתייחס לפרשה הזו בצורה מאוד רצינית ומהניסיון האישי שלי מדובר בפרשיה החמורה ביותר שנמצאת בטיפולנו – הן בהיבט של עבירות מין והן בהיבט של מספר הקורבנות, גילן וחומרת המעשים". במשטרה מתכוונים לבקש את הארכת מעצרם של החשודים ב-7 ימים נוספים.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully