וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומני "בית הזוועות": תיאורי אונס וסיוטים בלילות

רויטרס

1.8.2013 / 10:44

שלוש הנשים שהוחזקו בשבי באוהיו תיעדו בכתב את מסכת ההתעללות שעברו ואיך ספרו את הימים: "יחס שאפילו חיות לא ראויות לו". היום יגזר דינו של החוטף, שצפוי לדבר לראשונה

עריכה: גדי וינסטוק

שלוש הנשים שהוחזקו כאסירות בקליבלנד תיעדו בכתב את מסכת הזוועות שעברו, ושמרו יומנים בהם גוללו את ההתעללות המינית שעברו ואת החבטות האכזריות שספגו מאגרופי החוטף. בין היתר, השלוש תיארו "יחס שאפילו חיות אינן ראויות לו", וכתבו כי הן "היו נתונות לאיום מתמיד של רצח".

התביעה באוהיו חשפה כי שלוש הנשים - מישל נייט, בת 32, אמנדה ברי (27) וג'ינה דה-חזוס (23) - "עשו את כל מה שאדם מסוגל לעשות כדי לשמור על תחושה של נורמליות". הן הצליחו לסמן ביומניהן את משך הזמן שבו הוחזקו בשבי במשך עשור בביתו של אריאל קסטרו, נהג אוטובוס לשעבר בן 53.

שלוש הנשים נעלמו בשכונות המערביות של קליבלנד בשנים 2004-2002, וחולצו בחודש מאי השנה, אחרי ששכנים שמעו את זעקותיה של אמנדה ברי בוקעות מביתו של החוטף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת החטופות, אמנדה ברי, לצד דיוקנה מהימים שלפני היעלמותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין היתר, היומנים מתארים מעשי אונס מחרידים, מאסר בחדרים חשוכים ואת החרדה המתמדת מההתעללות העתידים לבוא בהמשך. כמו כן מופיעים ביומן קטעים המתארים חלומות על הימלטות מ"בית הזוועות" ואיחוד מחודש עם בני המשפחה, לצד סיוטים על קשירה בכוח לקירות הבית. היומנים לא נחשפו לציבור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"החיים קשים, אבל אני חזקה יותר"

משטרת קליבלנד פרסמה אמש מכתב שקיבלה ממישל נייט, החטופה שניזוקה באופן המשמעותי ביותר בשנות השבי. בסרטון שפורסם לאחרונה היא נראית סובלת מבעיות בדיבור ומקשיים בהבעות הפנים. "אתם לא יודעים עד כמה אני מעריכה את הזמן ואת העבודה שלכם באיסוף כרטיסי הברכה והמתנות עבורי ועבור הבנות האחרות", כתבה נייט. "החיים קשים, אבל אני חזקה יותר. בדיוק כשהזחל חשב שהעולם נגמר, הוא הפך לפרפרית. תודה, ושאלוהים יברך אתכם".

היום צפוי בית המשפט לאשר את הסדר הטיעון שנחתם עם החוטף, אריאל קסטרו. אחותו אמרה כי הוא צפוי לשאת הצהרה פומבית. ייתכן שגם מישל נייט תדבר בפני השופטים. במסגרת ההסדר, צפוי קסטרו למאסר עולם ולעוד 1,000 שנות מאסר בפועל. שלוש הנשים לא נאלצו להעיד במסגרת המשפט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב ששלחה מישל נייט למשטרת קליבלנד. מתקשה בבעיות דיבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת ההסדר, ביתו של קסטרו, בו החזיק את שלוש החטופות, יימסר למדינה וייהרס. בפנייתו לשופט, הודה קסטרו באשמה אך טען כי הוא הקרבן האמיתי של הפרשה. הוא תירץ את החטיפה ואת ההתעללות בנשים בהתמכרותו לפורנוגרפיה, וטען שהיה נתון להתעללות מינית כילד, אך לא פירט.

עורכי הדין של הקורבנות אמרו כי השלוש הביעו סיפוק מחתימת העסקה, ומצפות לסיום ההליכים המשפטיים בקרוב עם כניסתו של קסטרו לבית הכלא. התובע, טים מקגינטי, כינה את קסטרו פחדן, ואמר כי "הוא שחקן שמעמיד פני מתחרט".


לקריאה נוספת
החטופה מ"בית הזוועות" הופיעה בציבור - בהופעת ראפ
החוטף אריאל קסטרו חתם על הסדר טיעון: "אני קורבן"
מדוע סיפור הזוועה באוהיו מרתק אותנו כל-כך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully