וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ביצע מעשים מגונים בילדים - ושילם בפירות

רמי שני

12.8.2013 / 17:32

ישראלי שברח לארה"ב עקב תלונה על עבירות מין שהוגשה נגדו ב-2011 הגיע לביקור בארץ. כשניסה לעלות על מטוס בחזרה, נעצר עקב תלונה חדשה על מעשים מגונים שביצע לפני 14 שנה

אזרח ישראלי, המתגורר לאחרונה בארצות הברית, חשוד בביצוע מעשים מגונים לפני 14 שנים בילד בקריית מלאכי. האיש, בן 45, הגיע לישראל לצורך השתתפות באירוע משפחתי, ונעצר אתמול (ראשון) בשדה התעופה בטרם עלה על מטוס בחזרה לחו"ל. זאת, עקב תלונה שהגיש נגדו במשטרת קריית מלאכי הקורבן לביצוע המעשים, תושב העיר בן 24, שהגיש את התלונה לאחר ששמע ממכריו כי החשוד הגיע במפתיע לארץ. ב-2011 הוגשה נגד החשוד תלונה אחרת על עבירות מיניות שביצע לכאורה, בגינה ברח מהארץ אל מעבר לים.

החשוד בביצוע העבירות, שהתגורר בעיר הדרומית בעת שחי בארץ, עסק כמשגיח כשרות ושוחט במושבי חבל לכיש, ובסופי שבוע הביא עמו לביתו פירות שקיבל מחקלאים. על פי החשד, נהג לקחת את המתלונן למקלטים, למקווה או לביתו ושם ביצע בו את זממו. בסוף ביצוע המעשים, נכתב בתלונה, אהב החשוד להעניק לו את הפירות שהביא ממושבי האזור, כמו גם ממתקים וכסף. אתמול, כאמור, הוא נעצר זמן רב לאחר ביצוע המעשים, עקב התלונה שהגיש הקורבן. לצד תלונה זו, חושדים במשטרה כי הוא נהג לחזור על דפוס פעולה זה עם ילדים נוספים.

יצוין, כי החשוד נמלט מהארץ ב-2011 עקב תלונה אחרת שהוגשה נגדו במשטרה בגין ביצוע עבירות מין. לאחר ששוחרר למעצר בית, הוא ניצל את ההזדמנות וברח לארצות הברית. לא ברור מדוע הוא שב לארץ, נוכח האפשרות שייעצר ויועמד לדין. הוא מכחיש כי ביצע את המעשים המיוחסים לו. מעצרו הוארך עד מחר. המשטרה תבקש מבית המשפט השלום באשקלון להורות על הארכת את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully